در جلسه کمیته برنامه ریزی تصویب شد: تمامی معلمان و مربیان مدارس ناحیه یک در مقطع ابتدایی و متوسطه تا پایان تیرماه سال جاری سازماندهی می شوند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در جلسه کمیته برنامه ریزی این ناحیه گفت: مسئولین و کارشناسان تمامی مقاطع به گونه ای ...

در جلسه کمیته برنامه ریزی تصویب شد:

تمامی معلمان و مربیان مدارس ناحیه یک در مقطع ابتدایی و متوسطه تا پایان تیرماه سال جاری سازماندهی می شوند.

121 300x204 سازماندهی معلمان ناحیه یک در تیرماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در جلسه کمیته برنامه ریزی این ناحیه گفت: مسئولین و کارشناسان تمامی مقاطع به گونه ای برنامه ریزی و نیازسنجی نمایند که آمار نیروی آموزشی مورد نیاز با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی بررسی و تعیین گردد.

عبدالرضا دادعلی پور ضمن تاکید بر آموزش معلمان و دقت در انتخاب مدرسین کارگاه های آموزشی افزود : با عنایت به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تالیف کتب جدید جهت شرکت معلمان در کارگاه های آموزشی و دوره های ضمن خدمت لازم است تا پایان تیرماه سازماندهی تمامی معلمین انجام شود .

وی در ادامه اظهار داشت : دو هزار و ۸۵۸ آموزگار و دبیر ناحیه یک در تیرماه سال جاری سازماندهی می شوند که از این تعداد هزار و ۵۰ آموزگار ابتدایی ، هزارو ۴۷۶ مربی و پرورشی و تربیت بدنی و ۳۳۲ نفر دبیر راهنمایی و متوسطه می باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد : فرم ها و امتیازات شرکت کنندگان در سازماندهی با دقت لازم مورد بررسی قرارگیرد تا عدالت در این امر رعایت شود و حقی از معلمان تضییع نگردد.

در پایان این جلسه هر یک از معاونین در خصوص نیاز سنجی نیرو، زمان سازماندهی و آمار شرگت کنندگان گزارش مبسوطی ارائه دادند.

لازم به ذکر است در تیرماه سال جاری تمامی آموزگاران مقطع ابتدایی سازماندهی می شوند که در مقطع متوسطه اول (راهنمایی )و متوسطه دوم (دبیرستان ) این امر به صورت ترمیمی انجام می شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4696

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.