در نشستی با حضور فرماندار حاجی آباد باید نبایدهای تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان حاجی آباد تبیین گردید . به گزارش پیارم، بهرام پور اشرف در جمع مسئولین ستادهای انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اصول منشور اخلاقی و فرهنگی انتخابات، الزامات و محدودیتهای تبلیغات انتخاباتی گفت:مسئولان ستادهای انتخاباتی ...

در نشستی با حضور فرماندار حاجی آباد باید نبایدهای تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان حاجی آباد تبیین گردید .


به گزارش پیارم، بهرام پور اشرف در جمع مسئولین ستادهای انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اصول منشور اخلاقی و فرهنگی انتخابات، الزامات و محدودیتهای تبلیغات انتخاباتی گفت:مسئولان ستادهای انتخاباتی نقش مهمی  در ایجاد شور و نشاط سیاسی در جامعه ایفا میکنند که باید در این امر اخلاق مداری و حرکت با محوریت قانون را مورد توجه قرار دهند.

پور اشرف تصریح کرد : نامزدهای انتخاباتی باید با ارائه برنامه ها و توانمندیهای خود و اجتناب از وعده های تبلیغاتی بدون پشتوانه و پرهیز از تخریب دیگران نقشه های شوم دشمنان انقلاب را در جهت کاهش حضور و عدم مشارکت مردم  در انتخابات را نقش بر آب نمایند.

وی افزود:فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی از روز پنجشنبه ۱۶ خرداد آغاز شده و تا ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ادامه دارد .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان حاجی آباد گفت هر نامزد می تواند به ازای هر دو شعبه یک نفر نماینده جهت حضور در شعب اخذ رای در روز رای گیری معرفی کند

پور اشرف با تاکید بر اینکه اولویت مسئولان ستاد انتخابات برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم است تصریح کرد: مسئولین و اعضای ستاد انتخابات فرمانداری و بخشداری های حق هیچ گونه جانبداری سیاسی ندارند و فعالیت های ستاد انتخابات بر مدار حق گرایی و قانون است

وی ابراز داشت: امیدواریم با همت مسئولین ستاد های انتخاباتی انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم شکل بگیرد.

 

در این جلسه مسئولین ستاد های انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری شهرستان حاجی آباد نظرات و مسایل خود را در خصوص تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی بیان کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4685

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.