حتی دکتر حسن روحانی که نزدیک ترین کاندیداها به جبهه اصلاح طلبان شناخته می شود، در خصوص برنامه هسته ای از لفظ سازش به هیچ عنوان استفاده نکرده است. روزنامه نیویورک تایمز (The New York Times) در خبری نوشت: «۸ نامزد حاضر در انتخابات ریاست جمهوری ایران در خصوص برنامه هسته ای بسیار سرسخت هستند.» ...
حتی دکتر حسن روحانی که نزدیک ترین کاندیداها به جبهه اصلاح طلبان شناخته می شود، در خصوص برنامه هسته ای از لفظ سازش به هیچ عنوان استفاده نکرده است.

روزنامه نیویورک تایمز (The New York Times) در خبری نوشت: «۸ نامزد حاضر در انتخابات ریاست جمهوری ایران در خصوص برنامه هسته ای بسیار سرسخت هستند.»

 

این روزنامه در ادامه نوشت: «زنان هوادار سعید جلیلی که چادری هستند با حضور در کنفرانس تبلیغاتی وی، از او به خاطر رویکردش در مذاکرات تقدیر کردند. حتی حریف او دکتر حسن روحانی که نزدیک ترین کاندیداها به جبهه اصلاح طلبان شناخته می شود، در خصوص برنامه هسته ای از لفظ “سازش” به هیچ عنوان استفاده نکرده است و تنها به دفاع از عملکرد خود در خصوص اتهاماتی که به او به خاطر تعلیق فعالیت های هسته ای وارد می کنند، می پردازد.»

 

نیویورک تایمز افزود: «هواداران سعید جلیلی با پلاکاردهایی که روی آن نوشته است “نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم” و یا “مذاکره با شیطان، مقابله با قرآن است” رویکرد وی را در خصوص ادامه روند پرونده هسته ای به روشنی بیان می کند.»

 

این روزنامه آمریکایی در ادامه نوشت: «تحریم های اقتصادی که از سوی دولت اوباما برای توقف غنی سازی هسته ای این کشور اعمال شد، به جای اینکه آنها را وادار به پذیرش کند، بیشتر مقاوم کرده است. در انتخابات هیچ نشانی از تسلیم در برابر پرونده هسته ای به چشم نمی خورد بلکه برنامه هایی برای رفع مشکلات اقتصادی و ادامه مسیر غنی سازی دیده می شود.»

 

نیویورک تایمز با بررسی مواضع آقایان جلیلی و روحانی در خصوص برنامه های هسته ای ایران نوشت: «روحانی نزدیک ترین شخصیت به آیت الله هاشمی رفسنجانی، به نظر گزینه هایی برای ایجاد روابط با خارج از کشور دارد و در مقابل جلیلی شدیدترین مواضع را داراست.»

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4677

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.