ابولقاسم جراره با بیان اینکه سعید جلیلی مردی با نماد استقامت ،‌ایثار و گفتمان امام و رهبریست افزود : جلیلی مردیست که بیانگر ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار است . به گزارش هرمز ،‌ابولقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت قاطع خود از دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری بیان ...

ابولقاسم جراره با بیان اینکه سعید جلیلی مردی با نماد استقامت ،‌ایثار و گفتمان امام و رهبریست افزود : جلیلی مردیست که بیانگر ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار است .

به گزارش هرمز ،‌ابولقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت قاطع خود از دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری بیان کرد : برای تمام مردم ایران مشهود است کسی که در برابر زیاده خواهیهای دشمنان در راه مقاومت ثابت قدم بوده جلیلی بوده است .
وی خاطرنشان کرد : حمایت شخصیت های بزرگی چون آیت الله مصباح و آیت الله خوشوقت در زمان حیات از ایشانٰ‌ ، نشان از اصلح بودن این فرد انقلابیست .
جراره تصریح کرد : چه رای بیاوریم و چه نیاوریم قطعا پیروزیم زیرا به دنبال اجرایی کردن گفتمان رهبری و انقلاب هستیم و در این مسیر شکست معنایی ندارد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4674

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.