وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: بنده به اصولگرایان می‌گویم اگر قصد دارند به طیف خود رأی دهید ولایتی را انتخاب کنید که باتجربه‌ و معتدل‌تر است.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سیدکاظم اکرمی عصر امروز در جمع حامیان حسن روحانی با بیان اینکه باید افراد از هر طیف و ...

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: بنده به اصولگرایان می‌گویم اگر قصد دارند به طیف خود رأی دهید ولایتی را انتخاب کنید که باتجربه‌ و معتدل‌تر است.

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سیدکاظم اکرمی عصر امروز در جمع حامیان حسن روحانی با بیان اینکه باید افراد از هر طیف و سلیقه‌ای با مسالمت در کنار یکدیگر زندگی کنند، افزود: باید زمینه برقراری تعامل ایجاد شود بدین معنا که افراد و گروه‌ها سخنان یکدیگر را شنیده و با استدلال و منطق آن را قبول و یا رد کنند.

وی با تأکید بر اینکه خشونت شایسته نیست، ادامه داد: با همزیستی مسالمت‌آمیز می‌توان به اهداف پیش رو دست یافت.

وزیر اسبق وزارت آموزش و پرورش افزود: باید کرد، لر، فارس، ترک، شیعه، سنی و بطور کل همه با همدیگر در یک فضای مسالمت‌آمیز در ایران اسلامی زندگی کنند.

وی توسعه کشورهای پیشرفته را ناشی از همزیستی مسالمت‌آمیز دانست و ادامه داد: ما نیز باید این شیوه از زندگی را بیاموزیم و با گفت‌و‌گو مشکلات خود را حل کنیم.

اکرمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امام صادق(ع) انواع و اقسام تفکرات را می‌شنیدند و با کمال آرامش در مقام پاسخ‌دهی به آن برمی‌آمدند، در ادامه افزود: قلب‌ها با فهم، درک و استدلال تزکیه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما نیز مانند بسیاری از جوامع دچار مشکلاتی است، راهکار حل این مشکلات را توجه به اصلاحات دانست.

وزیر اسبق آموزش و پرورش در ادامه خطاب به اصولگرایان گفت: من خود اصلاح‌طلب هستم اما به اصولگرایان توصیه می‌کنم به ولایتی رأی دهید.

وی گفت: بنده به اصولگرایان می‌گویم اگر قصد دارند به طیف خود رأی دهید ولایتی را انتخاب کنید که باتجربه‌تر و معتدل‌تر است.

اکرمی در پایان سخنانش با بیان اینکه کشور با تندروی و احساسات اداره نمی‌شود، با طرح این سئوال که مگر ما صلح حدیبیه نداشتیم، افزود: باید با منطق و استدلال با دشمنان حرف زد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4635

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.