رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره‌کل راه‌ و شهرسازی هرمزگان از اعمال محدودیت ترافیکی برای تردد خودروها در محدوده تونل‌های تنگ زاغ و راهدار فداکار واقع در محور بندرعباس حاجی‌آباد خبر داد.   مهران رازمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این راستا گفت: محور بندرعباس حاجی‌آباد محدوده تونل راهدار فداکار مرحوم خلیل شهسواری ...

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره‌کل راه‌ و شهرسازی هرمزگان از اعمال محدودیت ترافیکی برای تردد خودروها در محدوده تونل‌های تنگ زاغ و راهدار فداکار واقع در محور بندرعباس حاجی‌آباد خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعمال محدودیت ترافیکی در محدوده تونل‌های تنگ زاغ و راهدار فداکار

 

مهران رازمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این راستا گفت: محور بندرعباس حاجی‌آباد محدوده تونل راهدار فداکار مرحوم خلیل شهسواری به دلیل نصب جت فن‌های این تونل از روز ۱۹ خرداد تا دوم تیر امسال مسدود است.

به گفته رازمند، به دلیل نصب جت فن‌های تونل هفده شهریور (تنگ زاغ) بخشی از محور بندرعباس حاجی‌آباد واقع در محدوده منتهی به این تونل نیز از سوم تا هفدهم تیرماه برای عبور و مرور خودروها مسدود است.

وی اضافه کرد: این محدودیت ترافیکی از ساعت هفت صبح تا ۱۸ روزهای اعلام شده اعمال می‌شود.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان یادآور شد: برای انجام ترددها طی روزهای اعلام شده، باند برگشت محور بندرعباس حاجی‌آباد به صورت دو طرفه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4629

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.