جانشین سپاه حاجی آباد: همه ملت های جهان فهمیده اند که رابطه با آمریکا جز ضرر چیز دیگری به دنبال ندارد و بیداری اسلامی در سراسر جهان را فرا گرفته است و همه نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است. حجت امیری کیا در گفتگو با خبرنگار پیارم افزود: مسلمانان جهان انقلاب اسلامی ایران را ...

جانشین سپاه حاجی آباد: همه ملت های جهان فهمیده اند که رابطه با آمریکا جز ضرر چیز دیگری به دنبال ندارد و بیداری اسلامی در سراسر جهان را فرا گرفته است و همه نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.


حجت امیری کیا در گفتگو با خبرنگار پیارم افزود: مسلمانان جهان انقلاب اسلامی ایران را دیدند که ۳۵ سال به آمریکا نه گفت ولی امروز در همه زمینه ها خودکفاست و به طوری که در جهان حرف اول را می زند.

وی در ادامه بیان داشت:  همه کشورها در بحران شدید اقتصادی قرار دارند ولی ایران با وجود همه تحریمها روی پای خود ایستاده و دست هم به هیچ کشور دراز نکرده است ولی مصر ۳۵ سال به امریکا بله گفت در حال حاضر حتی نمی تواند کاغذ هم برای خودش تولید کند و وابسته به این کشور بار آمده است و نتوانستند روی پای خودش بایستد. تازه آنها حالا به فکر حرف ۳۵ سال پیش امام افتادند که گفت روی پای خودتان بایستید.

 

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران در عرصه جهانی نیز نمود داشت برای مثال با ظهور این انقلاب نظام سلطه به چالش کشیده شد و بیداری اسلامی در جهان نیز پا گرفت و نهضت‌های آزادی‌بخش نیز فعالیت‌های خود را آغاز کردند و به طور کلی پیام انقلاب اسلامی ایران به جهان بازگشت به خویشتن بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4606

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.