رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه در مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه خط ولایت راه سرافرازی است خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران برای اقتصاد و شکم انقلاب نکرده‌اند.   به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ...

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه در مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه خط ولایت راه سرافرازی است خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران برای اقتصاد و شکم انقلاب نکرده‌اند.

خبرگزاری فارس: برای اقتصاد و شکم انقلاب نکردیم/ خط ولایت‌، راه سرافرازی است

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمعه ۱۷ خردادماه ۱۳۹۲ با حضور «محمود احمدی‌نژاد» رئیس جمهور، «سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «کامران دانشجو» وزیر علوم، «علی محمدی» رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، حجت‌‌الاسلام محمدی طی سخنانی با سپاس از خداوند متعال برای توفیق برگزاری مسابقات قرآن کریم گفت: خدا را شاکریم به ما توفیق داد با برگزاری باشکوه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بتوانیم بخشی از دین خود را به این کتاب ادا کنیم زیرا ما هرچه داریم از قرآن است.

وی برگزاری مسابقات را از مصادیق به پا داشتن قرآن دانست و گفت:‌ خداوند متعال در قرآن بیان کرده که قرآن را به ‌پا دارید و برگزاری این مسابقات از مصادیق به پا داشتن قرآن است همچنین در این عصر به دشمنان اسلام نمی‌خواهند پرچم قرآن برافراشته شود توانستیم با برپایی این جشن باشکوه پرچم قرآن کریم را برافراشته کنیم.

محمدی خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ به نامزدها می‌گویم که برخی از صحبت‌های شما نارواست و شایسته این انقلاب نیست، ملت ایران برای اقتصاد و شکم انقلاب نکرده‌اند آیا امام خمینی(ره) با امکانات مادی قیام کرد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگویم امام خمینی با منطق قرآن، اسلام و اهل‌بیت(ع) در برابر آمریکا و اسرائیل ایستادگی کرد و با دست خالی این انقلاب را به سرانجام رساند، اگر می‌خواهیم سربلند و سرافراز از نظام اسلامی دفاع کنیم راهی به جز قرآن کریم نداریم.

وی با اشاره به وصیت‌نامه امام خمینی(ره)‌ اظهار داشت: اولین جمله‌ایی که در وصیت‌نامه امام خمینی(ره) بیان شده قرآن و حدیث ثقلین است ما هم در مراسم افتتاحیه همین مسابقات از نامزدها تقاضا کردیم که برنامه قرآنی خود را ارائه دهند.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه خط امام و ولایت را خط سربلندی و سرافراز دانست و گفت:‌ امروز ما اگر در برخی از مسائل دچار مشکل هستیم برای این است که از قرآن و اهل‌بیت(ع) جدا شده‌ایم همچنین خط امام و ولایت خط سربلندی و سرافرازی است پس باید این راه را ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم عصر امروز با برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4599

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.