عضو کمیته محتوایی ستاد مرکزی جلیلی در خراسان‌رضوی گفت: امروز مشکل اصلی اقتصاد کشور نبود ساختار اداری و اجرای صحیح و نظام اقتصادی کشور است.   به گزارش  پیارم  به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، سعید شعرباف عصر امروز در مناظره با نمایندگان رضایی و جلیلی در مشهد، اظهار داشت: با نگاه به پرونده‌های اقتصادی بالادستی به این ...

عضو کمیته محتوایی ستاد مرکزی جلیلی در خراسان‌رضوی گفت: امروز مشکل اصلی اقتصاد کشور نبود ساختار اداری و اجرای صحیح و نظام اقتصادی کشور است.

خبرگزاری فارس: مشکل اقتصاد ساختار اداری و اجرای آن است

 

به گزارش  پیارم  به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، سعید شعرباف عصر امروز در مناظره با نمایندگان رضایی و جلیلی در مشهد، اظهار داشت: با نگاه به پرونده‌های اقتصادی بالادستی به این نتیجه می‌رسیم که در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌بریم و از مهم‌ترین مشکلات پیش آمده در آن می‌توان نبود شفافیت در گفت‌وگوها و ناهماهنگی سامانه‌های اطلاعاتی در زمینه اقتصاد نام برد.

مسئول کمیته مبلغین بخش جوانان ستاد جلیلی در خراسان‌رضوی افزود: مبنای یک اقتصاد کاربردی باید مردم باشند و اقتصادی موفق است که در آن مردم محوری حرف اول را بزند.

شعرباف ادامه داد: مردم محوری به معنای واقعی یعنی قراردادن مردم در تمام مراحل و برنامه‌های اقتصادی و استفاده از ایده‌ها و نظرات مردم در بهبود کارها است.

وی یادآور شد: یکی دیگر از راه‌های حل مشکلات اقتصادی، استفاده از نفوذ سیاسی در روابط با متحدان خود است، به طور مثال کشور می‌تواند با استفاده از برش‌های سیاسی خود در بخش صادرات و سرمایه‌گذاری فقط در کشور ونزوئلا در سال ۲۵ درصد درآمد نفتی خود را داشته باشد.

مسئول کمیته مبلغین بخش جوانان ستاد جلیلی در خراسان‌رضوی افزود: با یک حساب سرانگشتی در روابط خود با کشورهای متحد به راحتی می‌توان بسیاری از هزینه‌های کشور را رفع و بی‌نیاز کرد.

شعرباف ضمن اشاره به اینکه مشکل ما با استکبار مسئله هسته‌ای و استفاده اورانیوم نیست، تأکید کرد: مشکل اصلی ما که از گذشته نیز همان بود، مسئله انحصار دانش است.

وی ابراز کرد: ما در حال حاضر در مرحله یک گذر بزرگ علمی قرار داریم و ترس اصلی دشمنان نظام این عبور است و نمی‌خواهند ایران به لیگ برتر علوم دنیا راه یابد.

مسئول کمیته مبلغین بخش جوانان ستاد جلیلی در خراسان‌رضوی اضافه کرد: در حال حاضر مقاومت به‌معنای خودکفایی به داشته‌ها و افزایش قدرت نفوذ و اثبات خود به کشورهای متحد و حفظ شأن نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان و مستکبران دنیا است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4598

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.