پس از برگزاری دومین دور مناظرات که شیوه آن در مقایسه با مناظره دور اول، بسیار سنجیده تر و کارشناسی تر بود، سایت های انگلیسی زبان نیز در بازتاب آن شیوه دیگری را در پوشش خبری انتخاب کردند و جبهه گیری های خاصی را در خصوص مناظره نشان دادند. جام انتخابات: سایت شبکه آمریکایی فاکس ...
پس از برگزاری دومین دور مناظرات که شیوه آن در مقایسه با مناظره دور اول، بسیار سنجیده تر و کارشناسی تر بود، سایت های انگلیسی زبان نیز در بازتاب آن شیوه دیگری را در پوشش خبری انتخاب کردند و جبهه گیری های خاصی را در خصوص مناظره نشان دادند.

جام انتخابات: سایت شبکه آمریکایی فاکس نیوز نوشت: «موضوع اصلی مناظره دور دوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در ایران در خصوص آزادی و حقوق زنان بود.»

 

این سایت در ادامه با اشاره به سخنان دکتر حسن روحانی نوشت: «وی ایجاد فضایی مساعد برای بانوان را جزو اصلی ترین برنامه های خود در صورت رای آوردن عنوان کرد و در مقابل دکتر سعید جلیلی گفت به نظر من بهترین کار برای زنان ایرانی همان مادری است.»

 

فاکس نیوز در ادامه نوشت چهار ساعت مناظره روز چهارشنبه به مباحث فرهنگی اختصاص داشت و باید دید در دور سوم کاندیداها چه نظراتی در خصوص مسائل سیاست خارجی خود عنوان خواهند کرد.

 

 

روزنامه انگلیسی گاردین، سایت شبکه انگلیسی زبان راشاتودی و سایت رسمی شبکه الجزیره انگلیسی نیز در شیوه ای جدید به صورت زنده مهمترین سخنان کاندیداها را در دور دوم ترجمه و پوشش خبری دادند.

 

گاردین مهمترین رویداد دور دوم را مشخص شدن صف بندی ها در میان کاندیداها عنوان کرد و نوشت: «در حالی که اصولگرایان مباحث فرهنگی خودشان را در سیر برنامه های نزدیک به هم بیان می کردند، گفتمان نزدیک دکتر حسن روحانی و دکتر محمدرضا عارف در این دور بیش از پیش به چشم می آمد.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4588

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.