رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد به مناسبت رحلت امام(ره)گفت: امام (ره) موفق‌ترین رهبر قیام اسلامی در طول دوره غیبت کبری بود. به گزارش پیارم, ،حجت‌الاسلام اسماعیل فوادیان در گفتگو با روابط عمومی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ویژگی‌های امام راحل(ره)اشاره کرد و یکی از ویژگی‌های ایشان را خالی ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد به مناسبت رحلت امام(ره)گفت: امام (ره) موفق‌ترین رهبر قیام اسلامی در طول دوره غیبت کبری بود.

به گزارش پیارم, ،حجت‌الاسلام اسماعیل فوادیان در گفتگو با روابط عمومی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ویژگی‌های امام راحل(ره)اشاره کرد و یکی از ویژگی‌های ایشان را خالی بودن از هوای نفس دانست.وی با تصریح بر اینکه قرآن مقام مجاهدین فی سبیل‌الله را برتر از دیگران می‌داند، گفت: امام (ره) سیاستمدار و مجاهد فی‌سبیل‌الله بودند.

حجت الاسلام فوادیان مهارت امام راحل در علوم‌ عقلی‌ و نقلی را کم‌نظیر خواند و اذعان کرد: امام‌ (ره) حداقل‌ سی‌ سال‌ بهترین‌ و بزرگ‌ترین‌ کرسی‌ تدریس‌ شیعه‌ را به‌‌عهده‌ داشتند.

وی به سالروز عروج ملکوتی امام راحل اشاره کرد و گفت: امام (ره) شخصیتی بودند که وقتی رهبری این انقلاب با عظمت را به‌دست گرفتند اهداف سه‌گانه‌ای را در نظر داشتند که به همه اهداف خود رسیدند.وی امام (ره) را موفق‌ترین رهبر قیام اسلامی در طول دوره غیبت کبری دانست و تصریح کرد: امام (ره) برای ملت ایران بهترین یاور بودند.

حجت الاسلام فوادیان با بیان اینکه امام خمینی(ره) تئوری پرداز ولایت فقیه بودند بیان داشت: ایشان خود پای کار ایستادند تا آن را به ثمر نشانند، بسیاری فکر می‌کردند پس از پیروزی انقلاب در ایران تغییراتی جزئی در نظام سیاسی کشور اتفاق خواهد افتاد، ولی امام اعتقاد داشتند قانون اساسی نیاز به تغییر جدی دارد و باید نظامی مبتنی بر ولایت فقیه شکل بگیرد.

وی ادامه داد: اندیشه امام بر اساس عزت و شوکت جامعه مسلمین است که بر اساس آن کافرین نباید بر مسلمین سلطه داشته باشند و امروز افراد بسیار زیادی در دنیا علاقه‌مند هستند با این اندیشه امام آشنا شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با اشاره به آغاز رهبری امام خامنه‌ای، اذعان کرد: ملت ایران از ۲۴ سال قبل که رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آغاز شده است با ایشان بیعت کردند و تاکنون در تمام صحنه‌ها حضور داشته‌اند و مطیع ولایت ایشان هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4575

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.