مرحله جدید این تبلیغات از امشب با پخش مستندهای کاندیداها از تلویزیون آغاز می شود. مخاطبین همیشه همراه جام نیوز می توانند این مستند ها را در “صفحه ویژه مستندها” ملاحظه کنند. مرحله اول تبلیغات تلویزیونی کاندیداها با برنامه دکتر “غلامعلی حداد عادل” و مهندس “سید محمد غرضی” به پایان رسید و در این مرحله ...
مرحله جدید این تبلیغات از امشب با پخش مستندهای کاندیداها از تلویزیون آغاز می شود. مخاطبین همیشه همراه جام نیوز می توانند این مستند ها را در “صفحه ویژه مستندها” ملاحظه کنند.

مرحله اول تبلیغات تلویزیونی کاندیداها با برنامه دکتر “غلامعلی حداد عادل” و مهندس “سید محمد غرضی” به پایان رسید و در این مرحله نامزدهای انتخاباتی توانستند در گفتگوی ویژه خبری، برنامه ساعت ۲۰٫۰۰ و … به بیان دیدگاه های خود بپردازند.

 

 

مرحله جدید این تبلیغات از امشب با پخش مستندهای کاندیداها از تلویزیون آغاز می شود. مخاطبین همیشه همراه جام نیوز می توانند این مستند ها را در “صفحه ویژه مستندها” یا قسمت “چند رسانه ای” ملاحظه نمایند.

 

 

این ویدئو ها همچنین در صفحه اختصاصی هر کاندیدا (جلیلی، حداد عادل، رضایی، روحانی، غرضی، عارف، قالیباف و ولایتی) در دسترس خواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4572

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.