سخنگوی شورای نگهبان از ۱۹ ایراد این شورا به لایحه بودجه ۱۳۹۲ کل کشور و ارجاع آن به مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات وارده خبر داد.   عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اعلام کرد که این شورا در ۱۹ بند، ایرادات و ابهاماتی را به لایحه بودجه ۱۳۹۲ کل کشور مطرح ...

سخنگوی شورای نگهبان از ۱۹ ایراد این شورا به لایحه بودجه ۱۳۹۲ کل کشور و ارجاع آن به مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات وارده خبر داد.

خبرگزاری فارس: شورای نگهبان لایحه بودجه ۹۲ را با ۱۹ ایراد به مجلس بازگرداند

 

عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اعلام کرد که این شورا در ۱۹ بند، ایرادات و ابهاماتی را به لایحه بودجه ۱۳۹۲ کل کشور مطرح کرده است.

وی افزود: لایحه بودجه امسال طی هفته گذشته و این هفته، در جلسات متعدد شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

کدخدایی تصریح کرد: در پی اختلاف‌نظرهای به وجود آمده بین دولت و مجلس درباره لایحه، نمایندگان دولت از جمله معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی همراه با کارشناسان و نمایندگانی از کمیسیون تلفیق مجلس را در جلسه عمومی شورای نگهبان دعوت کردیم و نظرات آنها نیز دریافت شد.

وی همچنین گفت که سازمان‌های مختلف که نسبت به لایحه بودجه نظراتی داشتند نیز دیدگاه‌های خود را به صورت مکتوب برای شورای نگهبان ارسال کردند که آنها هم در بررسی لایحه مدنظر اعضای شورا قرار گرفت.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان اعلام کرد: شورا نهایتاً امروز لایحه بودجه ۹۲ را با ۱۹ ایراد برای رفع ایرادات که امید است هفته آینده صورت پذیرد، در نامه‌ای رسمی به مجلس اعلام کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4571

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.