مدیرعامل خبرگزاری مهر گفت: هم‌اکنون فعالیت‌های این خبرگزاری به واسطه پشتیبانی از یک شرکت اینترنتی جدید انجام می‌شود.   رضا مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس، اظهار داشت: به دنبال انتشار خبری که خبرگزاری مهر با مدیرمسئول سایت صراط‌نیوز داشت کمیته تعیین مصادیق مجرمانه از این خبرگزاری درخواست کرد تا خبر را عدم انتشار بزند. مدیرعامل ...

مدیرعامل خبرگزاری مهر گفت: هم‌اکنون فعالیت‌های این خبرگزاری به واسطه پشتیبانی از یک شرکت اینترنتی جدید انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: خبرگزاری مهر با پشتیبانی یک شرکت اینترنتی جدید فعالیت می‌کند

 

رضا مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس، اظهار داشت: به دنبال انتشار خبری که خبرگزاری مهر با مدیرمسئول سایت صراط‌نیوز داشت کمیته تعیین مصادیق مجرمانه از این خبرگزاری درخواست کرد تا خبر را عدم انتشار بزند.

مدیرعامل خبرگزاری مهر ادامه داد: در این خبر مدیر مسئول صراط‌ نیوز از کمیته تعیین مصادیق مجرمانه به دلیل عملکرد این کمیته انتقاد کرده بود.

وی افزود: ‌کمیته تعیین مصادیق مجرمانه بر همین اساس از خبرگزاری مهر درخواست کرد تا خبر مذکور را عدم انتشار بزند اما از آنجایی که این خبر حاوی مصادیق مجرمانه نیست، بر روی سایت خبرگزاری مهر قرار گرفت و با عدم انتشار آن موافقت نشد.

مقدسی اضافه کرد:‌ بر همین اساس این کمیته از شرکتی که خدمات اینترنتی را به خبرگزاری مهر ارائه می‌داد درخواست کرد تا خبر مورد نظر را مسدود کند اما از آنجایی که این اقدام برای این شرکت امکانپذیر نبود، خبر همچنان نمایش داد شد.

وی اضافه کرد: کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در واکنش به این رویکرد سبب شد تا شرکت خدمات اینترنتی، اینترنت خبرگزاری مهر را قطع کند.

مدیرعامل خبرگزاری مهر بیان داشت: هم‌اکنون فعالیت‌های این خبرگزاری به واسطه پشتیبانی از یک شرکت اینترنتی دیگر انجام می‌شود.

وی متذکر شد: خبرگزاری‌ها تابع قانون مطبوعات هستند. بر همین اساس لازم است که مصادیق حقوقی نیز از طریق قانون مطبوعات پیگیری شود.

مقدسی با بیان اینکه متأسفانه این مشکل هنوز حل نشده است، گفت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم و نیز با توجه به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)‌، لازم است که مسائل حل شود و ایجاد خلل نشود.

مدیر عامل خبرگزاری مهر ادامه داد: ما درصدد بودیم به دلیل انتخابات پیش‌رو مسائل را عنوان نکنیم اما هم‌اکنون با عنوان شدن مشکل لازم است تا مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت مطبوعاتی و مسئولان دستگاه قضایی کشور راه حل لازم را ارائه کنند.

مقدسی خاطرنشان کرد:‌ همه مشکلات به رسانه‌ها ختم نمی‌شود با توجه به فشار کار رسانه‌ای باید دستگاه‌های مختلف همراه و کمک رسانه باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4570

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.