استاندار هرمزگان با بیان اینکه تفسیر و سلیقه در برگزاری انتخابات جایی ندارد، گفت: برگزارکنندگان انتخابات باید امانتداری را به عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار خود قرار دهند.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی صبح امروز در گردهمایی فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات این استان ضمن تسلیت به مناسبت ...

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تفسیر و سلیقه در برگزاری انتخابات جایی ندارد، گفت: برگزارکنندگان انتخابات باید امانتداری را به عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار خود قرار دهند.

خبرگزاری فارس: تفسیر و سلیقه در برگزاری انتخابات جایی ندارد

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی صبح امروز در گردهمایی فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات این استان ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: به یقین تمام دستاوردهای نظام اسلامی و هر آنچه امروز ایران اسلامی دارد، مرهون ایدوئولوژی و رهبری الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات به هیچ عنوان سلیقه و تفسیربردار نیست، بر ضرورت برگزاری قانونمند انتخابات تاکید و تصریح کرد: انتخابات باید بر مبنای اصول تعریف شده، برگزار شود.

استاندار هرمزگان از انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر و جلوه اراده مردم یاد کرد و افزود: برگزارکنندگان انتخابات باید امانتداری را به عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار خود قرار دهند.

عزیزی با بیان اینکه سلامت، پاکی و خدمت صادقانه از شرایط مهم برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: تمام دست اندرکاران انتخابات باید حافظ و امانتدار رای و نظر مردم باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عدالت محوری نیز در نظام انتخابات یک اصل مهم است، بیان داشت: تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود باید به شکل عادلانه توزیع شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با بیان اینکه بی عدالتی در نظام اسلامی جایگاهی ندارد بر رعایت عدالت در گفتار، کردار، رفتار، توزیع امکانات، بررسی اعتراضات و … تاکید کرد.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌ها بر مبنای تقویم زمانبندی، افزود: اگر زمان به درستی مدیریت شود با هیچ مشکلی در راستای برگزاری همزمان این دو انتخابات مهم مواجه نخواهیم شد.

عزیزی ابراز داشت: با توجه به تفاوت انتخابات پیش رو با سایر انتخابات‌ نیازمند بهره‌گیری بیشتر از قوانین و مقررات به منظور تعامل و هماهنگی بهتر هستیم.

وی اضافه کرد: در این راستا «قانونمداری، عدالت‌محوری و امانت‌داری» و «تلاش برای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات» در دستور کار است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حضور حداکثری لازمه خلق حماسه سیاسی است، اظهار کرد: همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه باید زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم کنند.

عزیزی با بیان اینکه هیچ کسی حق ندارد نظر خود را بر مردم تحمیل کند، گفت: بیان ویژگی های فرد اصلح با تحمیل کردن نظر به مردم متفاوت است بنابراین بیان ویژگی‌های کاندیدای اصلح و فردی که در مسیر ارزش‌های اسلامی بر می‌دارد، نه تنها ایرادی ندارد بلکه به حضور گسترده مردم نیز کمک می‌کند.

یادآور می‌شود یک هزار و ۳۸۸  شعبه با دو هزار و ۹۴۷ صندوق اخذ رای در استان هرمزگان پیش‌بینی شده که از این تعداد ۸۲۱ صندوق شهری و دو هزار و ۱۲۶ نفر صندوق روستایی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4563

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.