دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان از کشف محموله بزرگ قاچاق کود شیمیایی در گمرک رجایی خبر داد.   به گزارش به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، محمود صابری با اعلام این خبر گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران حراست گمرک شهید رجایی ۱۳۳ ...

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان از کشف محموله بزرگ قاچاق کود شیمیایی در گمرک رجایی خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف محموله قاچاق کود شیمیایی در بندرعباس

 

به گزارش به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، محمود صابری با اعلام این خبر گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران حراست گمرک شهید رجایی ۱۳۳ کانتینر کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

وی افزود: دو هزار و ۷۰۰ تن کود اوره به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در حین خروج غیرقانونی در گمرک شهید رجایی شناسایی و توقیف شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان ادامه داد: قاچاقچیان که اعضای یک شرکت تجاری بودند، قصد داشتند کودهای شیمیایی را به نام جعلی نمک صنعتی به کشور تایوان صادر کنند.

وی تصریح کرد: ماموران گمرک پس از بررسی موضوع متوجه شدند کالاهای اظهار شده با کالای صادراتی مغایرت دارد و اسناد گمرکی نیز جعلی است.

صابری میزان جریمه قاچاقچیان را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه دو متهم دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: کودهای شیمایی کشف شده برای فروش و استفاده کشاورزان به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4561

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.