استاندار البرز گفت: میزبانی از زائران حرم امام خمینی(ره) در استان البرز به نحو شایسته صورت گیرد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل افزود: امام خمینی(ره) الگویی بسیار بزرگ برای تمام جهان است لذا برگزاری برنامه‌هایی به منظور ...

استاندار البرز گفت: میزبانی از زائران حرم امام خمینی(ره) در استان البرز به نحو شایسته صورت گیرد.

خبرگزاری فارس: میزبانی از زائران حرم امام راحل در استان البرز به نحو شایسته صورت گیرد

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل افزود: امام خمینی(ره) الگویی بسیار بزرگ برای تمام جهان است لذا برگزاری برنامه‌هایی به منظور بزرگداشت ایشان بسیار ضروری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امروز چشم جهان به برگزاری مراسم‌های مختلف ارتحال امام است لذا باید هر سال این مراسم‌ها را باشکوه و عظمت خاصی برگزار کنیم و به دشمنان نشان دهیم که هرگز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را فراموش نکرده بلکه به آرمان‌هایش پایبندیم.

استاندار البرز اظهار داشت: با توجه به این که استان البرز هر ساله میزبان کاروان‌هایی از استان‌های دیگر کشور در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد است لذا تمامی تمهیدات اساسی برای استقبال از این زائران و ارائه خدمات به آن‌ها اندیشیده شده است.

عربیان با تأکید بر این که انقلاب اسلامی ایران حرکتی بی‌نظیر در جهان بود افزود: برگزاری باشکوه مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در شرایطی که کشور در حماسه ۲۴ خرداد خود را برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سطح ملی و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح محلی آماده می‌کند، می‌تواند نشانه‌ای از حضور پرقدرت مردم در پیش از برگزاری رسمی انتخابات باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر همپوشانی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) با ایام انتخابات تأکید کرد و گفت: هرچند که تمام تاکید مسئولان بر تحت شعاع قرار نگرفتن مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) با انتخابات پیش رو است اما باید به این نکته توجه کنیم که ایران اسلامی در برابر آزمونی بزرگ قرار گرفته که نمونه حماسی آن را در سال‌های انقلاب اسلامی و پس از آن با حضور قدرتمند رهبر کبیر انقلاب (ره) تجربه کرده است.

وی تصریح کرد: همزمانی بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) با برگزاری انتخابات تاثیرگذار ریاست جمهوری که چشم دنیا را به خود جلب کرده است، فرصت مناسبی است تا شور و نشاط وصف ناپذیری مردم در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی به منصه ظهور و بروز برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4545

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.