رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: آقای روحانی یک اصلاح طلب محض نیستند اما آنچه آقای روحانی می‌گوید را اصلاح طلبان هم می‌گویند.   به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی طی نشست خبری که در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد، انتخابات آتی را سرنوشت‌ساز ...

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: آقای روحانی یک اصلاح طلب محض نیستند اما آنچه آقای روحانی می‌گوید را اصلاح طلبان هم می‌گویند.

خبرگزاری فارس: روحانی اصلاح‌طلب محض نیست اما مثل اصلاح‌طلبان حرف می‌زند

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی طی نشست خبری که در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد، انتخابات آتی را سرنوشت‌ساز خواند و گفت: این انتخابات می‌تواند تا ده‌ها سال تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیار مهم است که انتخابات آتی با نتیجه خوب همراه باشد، افزود:‌ چند کاندیدا برای همکاری از من دعوت کردند اما با توجه به شناخت ۳۰ ساله‌ای که از آقای روحانی داشتم و ایشان را برای ریاست جمهوری مناسب می‌دیدم، همراهی با آقای وی را ترجیح دادم.

نعمت‌زاده با بیان اینکه فعالیت ستادی برای حجت‌الاسلام روحانی را در یک ساختمان مخروبه ۱۸۰ متری آغاز کرده‌اند، گفت: برای تمام استان‌های کشور ستاد انتخاباتی تدارک دیده‌ایم و انشاءالله برنامه آقای روحانی نیز در این کشور به زودی رونمایی خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات اخیر روحانی مبنی بر عدم تکرار حوادث ۸۸ در انتخابات آتی، گفت: منظور آقای روحانی این بود که باید انتخابات بر اساس قانون و همراه با رعایت آن برگزار شود.

روحانی در پاسخ به سؤالی درباره اعتراض برخی نامزدهای انتخابات به نحوه برگزاری مناظرات گفت: ما هم به روش برگزاری این مناظره‌ها اعتراض داشتیم و اعتراض‌مان را نیز اعلام کردیم و از طرف ستاد نیز طرح‌هایی به صداو سیما پیشنهاد شد.

وی افزود: سؤال از نامزدها درباره عکس‌ها واقعاً در سطح دبستان بود، شنیدم این روش در آمریکا و برای کسانی که می‌خواهند از احزاب پایین به مراحل بالاتر بروند، ‌انجام می‌شود.

خبرنگاری از روحانی درباره شعارهایی که در حمایت از سران فتنه در جلسه انتخاباتی اخیر حسن روحانی سر داده شده بود، پرسید که وی در پاسخ گفت: جلسه دیروز، جلسه خوبی بود اما برخی‌ها شروع به شعار دادن کردند و همکاران ما از آنها خواستند که شعارها را ادامه ندهند اما آنها گوش نکردند که در نهایت بعد از مراسم رئیس کمیته جوانان ستاد ما بازداشت و البته شنیدیم برخی‌ها بعد از مراسم در خیابان دستگیر شده‌اند که این موضوعات را بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

خبرنگار فارس از رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی درباره اصلاح‌طلب بودن یا نبودن روحانی پرسید که وی در پاسخ گفت: بحث ما اعتدال و اصلاح طلبی است. روحانی اعلام کرده اعتدال را بین همه نیروها قبول دارد لذا اینکه خط کشی بین نیروها صورت بگیرد را قبول نداریم هدف ما اعتدال در بین نیروهای نظام است.

وی افزود: البته آقای روحانی یک اصلاح طلب محض نیستند اما آنچه آقای روحانی می‌گوید را اصلاح طلبان هم می‌گویند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4540

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.