مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: متخصصان سخت کوش و متعهد شرکت فولاد هرمزگان پس از رکوردشکنی در ماه‌های اول سال‌جاری برای دومین ماه رکورد تولید آهن اسفنجی و تختال را در کارنامه افتخارات خود ثبت کردند.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی آقاجانی ظهر امروز در جمع کارکنان این مجتمع گفت: کارکنان ...

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: متخصصان سخت کوش و متعهد شرکت فولاد هرمزگان پس از رکوردشکنی در ماه‌های اول سال‌جاری برای دومین ماه رکورد تولید آهن اسفنجی و تختال را در کارنامه افتخارات خود ثبت کردند.

خبرگزاری فارس: فولاد هرمزگان رکورد تولید آهن اسفنجی و تختال را در کارنامه افتخارات خود ثبت کرد

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی آقاجانی ظهر امروز در جمع کارکنان این مجتمع گفت: کارکنان و متخصصان فولاد هرمزگان طی سال‌جاری که به فرموده مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گرفته، توانسته‌اند توانمندی خود را در عرصه‌های مختلف به‌ویژه تولید با کسب رکوردهای موفقیت‌آمیز نشان دهند.

وی افزود: این شرکت موفق به ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهیانه ۸۰ هزار و ۸۶۹ تن تختال شد که نسبت به مدت مشابه ۹۲,۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: کارخانه احیای مستقیم این شرکت نیز طی اردیبهشت‌ماه موفق به ثبت رکورد تولید ۱۳۲ هزار و ۴۷۷ تن آهن اسفنجی شد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش تولید دارد.

آقاجانی ثبت رکورد ۳۵ عدد ذوب ریخته‌گری شده را نیز از جمله رکوردها عنوان کرد.

وی علاوه بر همت و تلاش و افزایش تجربه، بهبود تأمین مواد اولیه و قطعات یدکی و نیز کاهش توقفات اضطراری را از جمله عوامل کسب رکوردهای فوق عنوان کرد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان اظهار داشت: فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی کشور طی سال‌جاری به طور مداوم و برنامه‌ریزی شده تولید محصول خود را با رعایت تمام استانداردهای لازم افزایش داده و روانه بازار کرده تا به نیاز بازار پاسخ دهد.

وی ادامه داد: تولید در این مجتمع با تأمین مواد اولیه و انرژی مورد نیاز با قدرت ادامه داشته و توزیع محصول استراتژیک شرکت متناسب با نیاز بازار مصرف انجام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4537

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.