رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب مؤتلفه اسلامی گفت: این جبهه از علی‌اکبر ولایتی، کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان در بخش دوم نشست خبری خود با موضوع انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: باید در پایان ...

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب مؤتلفه اسلامی گفت: این جبهه از علی‌اکبر ولایتی، کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: حمایت حزب مؤتلفه از ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان در بخش دوم نشست خبری خود با موضوع انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: باید در پایان دوره دولت احمدی‌نژاد از وی بابت خدمات ارائه شده در کشور تقدیر و تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فضای کشور و فضای بین‌المللی، حزب مؤتلفه از ابتدای سال۹۱ بررسی‌هایی را در خصوص چگونگی ورود به بحث انتخابات و همچنین حمایت از کاندیدای اصلح انجام داد.

بادامچیان بیان داشت: یکی از محورهای اصلی جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب مؤتلفه اسلامی موضوع گفتمان انقلاب بود که بر همین اساس برنامه‌های ما پیش‌بینی شد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: در ابتدا و پس از برگزاری جلسات متعدد نامزد اصلح ما دکتر آل‌اسحاق بود که در نهایت با انصراف وی جبهه پیروان به دنبال انتخاب فرد دیگری بود.

وی ادامه داد: در نهایت و با بررسی‌های انجام شده از بین ۸ نامزد ریاست جمهوری، دکتر علی‌اکبر ولایتی از سوی حزب مؤتلفه انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: در نهایت مذاکراتی با علی‌اکبر ولایتی از سوی حزب مؤتلفه انجام شد و نتیجه خوبی نیز در این زمینه صورت پذیرفت که او نیز در جلسه با ما تأکید داشت که تا آخر انتخابات خواهد بود و کنار نخواهد رفت.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده دفاتر حزب مؤتلفه ستاد دکتر ولایتی فعال شد چرا که ما اعتقاد داریم ولایتی سوابق کاریش از بین دیگر نامزدها روشن‌تر و موفق‌تر بوده است.

بادامچیان ادامه داد: دکتر علی‌اکبر ولایتی در صحنه بین‌المللی نیز از چهره‌های مشهور بوده و این در حالی است که وی دارای سوابق متعددی چون حضور در معاونت بهداشت، وزارت امور خارجه و … بوده است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: دکتر علی‌اکبر ولایتی از نظر مالی و اخلاقی نیز مورد تأیید است و در سلامت مالی و اخلاقی دکتر علی‌اکبر ولایتی ذره‌ای تردید وجود ندارد و او یک دانشمند و مدیر موفق بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4531

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.