رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: بی احتیاطی راکب یک موتور‌سیکلت در ابهر بلای جان همسرش شد.   به گزارش پیارم به نقل از فارس عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌وگو در زنجان به تماس برقرار شده با پلیس ۱۱۰ در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: پلیس بلافاصله در محور فرعی ابهر – مرشون حاضر و ...

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: بی احتیاطی راکب یک موتور‌سیکلت در ابهر بلای جان همسرش شد.

خبرگزاری فارس: بی‌احتیاطی راکب موتور‌سیکلت بلای جان همسرش شد

 

به گزارش پیارم به نقل از فارس عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌وگو در زنجان به تماس برقرار شده با پلیس ۱۱۰ در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: پلیس بلافاصله در محور فرعی ابهر – مرشون حاضر و با صحنه‌ای دلخراش مواجه شد.

وی از بی احتیاطی راکب موتورسیکلت در وقوع یک حادثه دلخراش خبر داد و افزود: در این حادثه ترک‌نشین موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان زنجان اضافه کرد: در حادثه واژگونی موتورسیکلت در محور فرعی ابهر – مرشون ترک‌نشین بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی تاکید کرد: کارشناسان حاضر در صحنه علت واژگونی موتورسیکلت را در حادثه فوق عدم توانایی راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد‌ند.

رشتیانی کلاه ایمنی را از وسایل لاینفک موتورسیکلت سواران اعلام کرد و ادامه داد: راکبان موتورسیکلت هنگام استفاده از این وسیله حتماً باید از کلاه ایمنی استفاده کنند تا در صورت بروز حادثه از وارد شدن ضربه به سر آنها جلوگیری شود.

شایان ذکر است، پلیس آگاهی استان زنجان از کشف و ضبط ۲ هزار کیلوگرم پرتقال قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4528

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.