فرماندار شهرستان بستک با تاکید بر اینکه کاندیداها از تخریب یکدیگر پرهیز کنند، گفت: کاندیداها در برنامه‌های تبلیغاتی خود تنها به ارائه برنامه‌ها و کارنامه کاریشان بپردازند.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق زاده صبح امروز در جلسه با کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر بستک و جناح اظهار داشت: انتخابات تجلی حضور و ...

فرماندار شهرستان بستک با تاکید بر اینکه کاندیداها از تخریب یکدیگر پرهیز کنند، گفت: کاندیداها در برنامه‌های تبلیغاتی خود تنها به ارائه برنامه‌ها و کارنامه کاریشان بپردازند.

خبرگزاری فارس: نامزدها در برنامه‌های تبلیغاتی تنها به ارائه برنامه‌ها بپردازند

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق زاده صبح امروز در جلسه با کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر بستک و جناح اظهار داشت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است، از این رو انتخابات دارای اهمیت و جایگاه بلندی بوده و مردم نقش مهمی در ایفای این رسالت و تکلیف بزرگ بر دوش خواهند داشت.

وی افزود: انتخابات یکی از عرصه‌های تجلی وحدت و اقتدار ملت ایران در برابر ملت‌های دنیا به ویژه استکبار جهانی است و برهمین اساس ضروری است تا از همه ابزارهای لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این انتخابات بهره گرفت.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: انتخابات یک رقابت سالم بر اساس رعایت قانون و احترام به اخلاق است و کاندیداهای شوراها جزو چهره های شاخص و معروف شهرستان هستند که مردم قرار است به آنها اعتماد کنند و برنامه‌ریزی شهر را به مدت چهار سال به آنها بسپارند.

مشتاق زاده افزود: انتخابات در نظام اسلامی دارای شرایط و آداب خاص خود است، به گونه‌ای که کاندیداها و طرفداران آنان نباید از هر شیوه‌ای برای موفقیت و دستیابی به اهداف خود استفاده کنند، چرا که پذیرش مسئولیت‌ها در نظام اسلامی قبول رسالتی الهی و ملی برای تحقق آرمان‌های اسلامی و خدمت به مردم است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بستک گفت: چارچوب‌ها و ضوابط دینی، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد و به هیچ عنوان نباید شخصیت، حیثیت و آبروی افراد دستخوش تمایلات، خواسته‌ها و اغراض دنیایی دیگران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تبلیغات در انتخابات از یک سو موجبات حضور گسترده مردم و از سوی دیگر با معرفی برنامه‌های کاندیداها موجب یاری رساندن به مردم در انتخاب فرد اصلح می‌شود، تأکید کرد: کاندیداها تلاش کنند تا در برنامه‌های تبلیغاتی تنها به ارائه برنامه‌ها و کارنامه کاری خود بپردازند و از تخریب دیگر کاندیداها به طور جدی پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنان خود اظهار داشت: حضور کاندیداها در صحنه انتخابات امری مبارک است که در خلق حماسه سیاسی تأثیرگذار است، لذا انتظار می‌رود که آنان با رعایت قانون تبلیغات این حضور را با نشاط‌تر کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4504

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.