بندرعباس- استاندار هرمزگان در سومین جلسه شورای اداری این استان در سال جاری گفت: مردم نشان داده اند که همیشه با حضور خود تهدیدات را به فرصت تبدیل می کنند. ابراهیم عزیزی پنجشنبه در این جلسه که با حضور رئیس دیوان عدالت اداری برگزار شد، از انتخابات بعنوان برگ زرینی در تقویم انقلاب اسلامی نام ...

بندرعباس- استاندار هرمزگان در سومین جلسه شورای اداری این استان در سال جاری گفت: مردم نشان داده اند که همیشه با حضور خود تهدیدات را به فرصت تبدیل می کنند.

ابراهیم عزیزی پنجشنبه در این جلسه که با حضور رئیس دیوان عدالت اداری برگزار شد، از انتخابات بعنوان برگ زرینی در تقویم انقلاب اسلامی نام برد واظهارداشت: اصل و تکیه نظام اسلامی بر دلهای مردم است.


وی اضافه کرد: در سایه همین تکیه نظام به مردم تاکنون شاهد عزت و بالندگی بوده ایم و با افتخار می گوییم که غرب نتوانسته با تکیه بر مردم خود انتخاباتی را برگزار کند اما جمهوری اسلامی ایران طی بیش از سه دهه گذشته با برگزاری دهها مورد انتخابات شگفتی و حماسه بزرگی را خلق کرده است.

نماینده عالی دولت درهرمزگان از ویژگی های این دوره به برگزاری دو انتخابات شوراها و یازدهمین دوره رئیس جمهوری اشاره و خاطرنشان ساخت: این نیازمند احساس مسولیت و تلاش مضاعف همه مدیران است.

رئیس شورای اداری هرمزگان در ادامه با تشریح دستاوردهای نظام در سه دهه گذشته ابراز داشت: نباید برای کسب آرای بیشتر با طرح موارد بی اساس لطماتی را به نظام وارد کنیم و کاری نکنیم که تبلیغات ما موجب خدشه دار شدن وحدت بین اقوام مختلف شود.

عزیزی ضمن تاکید بر قانونمداری کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: قانونمندی باید همیشه یک اصل باشد نه اینکه در زمان انتخابات و یا وقتی که نیاز داریم به آن دستاویز شویم.

وی از نامزدهای انتخاباتی خواست ضمن خودداری از تخریب نظام و دستاوردهای آن ضمن اعلام برنامه ها و دیدگاههای خود، فعالیتهای صورت گرفته به خصوص در زمینه زیر ساختی را نیز بیان و این همه خدمات را زیر سووال نبرند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: ملت ایران همچون گذشته با بهره گیری از فرمایشات رهبری و حضور پرشمار و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای بزرگ را خلق خواهد کرد.ک/۳

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4452

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.