مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در آینده نزدیک محورهای بندرعباس – خمیر و بندرلنگه – پارسیان دوربین‌گذاری خواهد شد.   عباس شرفی ظهر امروز در این رابطه اظهار داشت: عملیات احداث مرکز مدیریت راه‌های هرمزگان همزمان با سایر استان‌های کشور آغاز شد و اسفندماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید. وی هدف از ...

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در آینده نزدیک محورهای بندرعباس – خمیر و بندرلنگه – پارسیان دوربین‌گذاری خواهد شد.

خبرگزاری فارس: دوربین‌گذاری محورهای بندرعباس – خمیر و بندرلنگه - پارسیان

 

عباس شرفی ظهر امروز در این رابطه اظهار داشت: عملیات احداث مرکز مدیریت راه‌های هرمزگان همزمان با سایر استان‌های کشور آغاز شد و اسفندماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی هدف از راه اندازی این مرکز را برداشت ۲۴ ساعته تصاویر ترافیک در سطح جاده‌های استان و سریع‌تر شدن اقدامات امدادی و راهداری عنوان کرد و افزود: با نصب دوربین در محورها، تصاویر ترافیکی جاده‌های استان برداشت شده و از طریق فیبر نوری و ارتباط رادیویی به مرکز مدیریت راه‌های استان ارسال می‌شود تا کنترل نقاط حادثه‌خیز و اعزام راهداران به آن مکان‌ها به سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

شرفی افزود: مرحله نخست این سامانه با هدف کنترل ترافیکی آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان به مرحله اجرا درآمده و با گسترش این طرح، در مراحل بعدی کنترل جاده‌های اصلی و فرعی و همچنین راه‌های روستایی استان در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، اجرای این طرح به صورت مستمر با همکاری مشترک اداره کل راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه‌های استان ادامه دارد و تا کنون پنج میلیارد ریال از منابع ملی هزینه شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان خاطرنشان کرد: هم اکنون محورهای بندرعباس – حاجی آباد، حاجی آباد – سیرجان و بندرعباس – میناب تحت پوشش مرکز مدیریت راه‌ها قرار گرفته و در آینده نزدیک نیز محورهای بندرعباس – خمیر و بندرلنگه – پارسیان نیز دوربین‌گذاری خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند برای با خبر شدن از وضعیت ترافیکی جاده‌های استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس بگیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4422

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.