در حالیکه دو تعرفه جدید همراه اول و آبونمان ‌هم‌کدی برای اعمال در قبض مشترکان آماده است، یک مقام مسئول سازمان تنظیم مقررات گفت: این تعرفه‌ها احتمالاً از تیرماه اعمال می‌شود.   یک مقام آگاه در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعاتخبرگزاری فارس گفت: هم‌اکنون تغییر دو تعرفه مکالمات ...

در حالیکه دو تعرفه جدید همراه اول و آبونمان ‌هم‌کدی برای اعمال در قبض مشترکان آماده است، یک مقام مسئول سازمان تنظیم مقررات گفت: این تعرفه‌ها احتمالاً از تیرماه اعمال می‌شود.

خبرگزاری فارس: اعمال تعرفه‌های‌ جدید همراه اول و هم‌کدی احتمالاً از تیر

 

یک مقام آگاه در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعاتخبرگزاری فارس گفت: هم‌اکنون تغییر دو تعرفه مکالمات همراه اول و مکالمات درون استانی تلفن ثابت را پیش رو داریم.

وی گفت: مکالمات داخل شبکه همراه اول قرار است به نرخ پایه ۵۱۵ ریال در هر دقیقه تغییر کند و هزینه جابه‌جایی و بین‌شهری در این اپراتور حذف شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این به زودی هم‌کدی داخل استانی برای تلفن ثابت در ۷ استان دیگر اجرا می‌شود که باید از آن پس تعرفه جدیدی به نام آبونمان هم‌کدی از مشترکان گرفته شود.

وی تاکید کرد: این تعرفه‌ها هم‌اکنون آماده اجرا است.

این مقام مسئول ادامه داد: احتمالً تعرفه‌های جدید از تیر ماه اطلاع‌رسانی و اعمال می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4406

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.