تروریست‌های مسلح با موشک باران زندان مرکزی حلب دست کم ۳۰ نفر از جمله محکومان این زندان را کشته و ۱۰۰ نفر دیگر را زخمی کردند.   منابع داخلی به روزنامه الوطن سوریه اعلام کردند که در زندان مرکزی شهر حلب جنایتی از سوی تروریست‌ها به وقوع پیوسته که آمار کشته‌های آن بالغ بر ۳۰ نفر ...

تروریست‌های مسلح با موشک باران زندان مرکزی حلب دست کم ۳۰ نفر از جمله محکومان این زندان را کشته و ۱۰۰ نفر دیگر را زخمی کردند.

خبرگزاری فارس: جنایت تروریست‌ها در زندان حلب با ۳۰ کشته و ۱۰۰ زخمی

 

منابع داخلی به روزنامه الوطن سوریه اعلام کردند که در زندان مرکزی شهر حلب جنایتی از سوی تروریست‌ها به وقوع پیوسته که آمار کشته‌های آن بالغ بر ۳۰ نفر بوده است. این کشتار جمعی هنگامی روی داده  که افراد مسلح که این زندان را به محاصره خود درآورده اند، با گلوله‌های توپ و تانک آنجا را هدف قرار دادند.

در این حمله علاوه بر کشته شدن بیش از ۳۰ نفر، ۱۰۰ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند. یکی از ساکنان روستاهای اطراف این زندان اعلام کرده که این زندان قریب به ۴۵۰۰ زندانی دارد که در میان آنها افراد سالخورده و زنان نیز هستند و کودکانی نیز به همراه مادران خود در این زندان‌ها هستند.

این حمله تروریستی بعد از آن انجام شد که افراد مسلح سعی کردند از دیوار زندان به داخل آن نفوذ کنند، آخرین این تحرکات دو روز پیش بود که آنها با دو بلدوزر بمب گذاری شده سعی در ورود به زندان داشتند، اما عناصر حفاظتی این زندان به همراه نیروهای امنیت داخلی و ارتشی های مستقر در داخل زندان موفق شدند این دو بلدوزر را تخریب کنند، این دهمین اقدام تروریست‌ها در ده روز گذشته برای تسلط بر این زندان بوده است.

بنا بر این گزارش افراد مسلح به دنبال آزاد کردن نزدیکان خود از زندان هستند که بیشتر آنها محکومان جنایی هستند، آنها می‌خواهند با آزاد کردن این افراد، آنها را به مبارزه علیه دولت بشار اسد تشویق کنند، اما کارشناسان نظامی با کم اهمیت توصیف کردن این برنامه‌های تروریست‌ها بخش‌های مختلف شهر حلب را آرام خوانده و تاکید کردند که ابتکار عمل در دست ارتش است و آنها هم از نظر تعداد و هم از نظر اعتقادات مبارزاتی و تجربه کافی در میدان نبرد چیزی کم ندارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4371

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.