معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه استان هرمزگان با اشاره به شعار سال حماسه سیاسی گفت: آن حماسه سیاسی که رهبر فرموده یک نوع جهاد است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان, سرهنگ زارع مهرانی در نشست روشنگری حلقه های صالحین بسیج کارمندی سپاه حاجی آباد افزود:امروز دشمن در مقابل ما صف ...

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه استان هرمزگان با اشاره به شعار سال حماسه سیاسی گفت: آن حماسه سیاسی که رهبر فرموده یک نوع جهاد است.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان, سرهنگ زارع مهرانی در نشست روشنگری حلقه های صالحین بسیج کارمندی سپاه حاجی آباد افزود:امروز دشمن در مقابل ما صف آرایی کرده و این مسئله تازگی ندارد از زمان انقلاب تا کنون وضعیت ما همین طور بوده, بعد از پیروزی انقلاب توطئه های داخلی و ترور دانشمندان تهاجم های فرهنگی, دشمن با این کارها بهترین جوانان ما را گرفت.

وی در ادامه افزود:دشمنان انقلاب اسلامی هیچگاه ساکت ننشستند برای براندازی این نظام ایران تمام توان خود را به کار برده از جنگ نرم گرفته تا تحریم اقتصادی اینها این قدر کار کردند در زمینه فرهنگی در دل دانشگاههای ما نفوذ کردند تا اینکه در سال ۸۸ هر چه داشتند به صحنه آوردند که نتیجه بگیرند ولی مردم ما با یاری خداوند ۹ دی ماه  یک بار دیگر حماسه آفریدند.

وی در ادامه بیان داشت: آمریکا دید که در زمینه فرهنگی با شکست مواجع شد, گفت پس از طریق دیگر وارد شویم این با با تحریم اقتصادی,  نفت ما را تحریم کرد دید ما نفت را از سبد کالای خذف کردیم گفت ایران در زمینه کشاورزی مخصوصا” پسته, فرش دست بافت  صادرات خوبی داریم آن را هم تحریم کردندتحریم ها بجایی رسید که حتی ورزش مارا هم تحریم کردند ولی بحمد الله در همه زمینه ها شکست خوده اند.

سرهنگ مهرانی دشمنان چشم به انتخابات ما دوخته اند می خواهند هر طور شده حضور مردم را کم رنگ کنند ولی ملت هوشیار ایران یک بار دیگر با حضور خود آنها را نا امید می کنند.

وی تشریح کرد: دشمن در حال حاضر با تمام فشارهایی که به کشورمان وارد نموده است، منتظر واکنش مردم در زمینه انتخابات بوده و می خواهد با این فشارها مردم ما را از حضور در انتخابات نا امید کند .

ایشان با بیان اینکه برای شکست دشمن دو راه وجود دارد ، وارد جنگ شدن با دشمن که هزینه بر خواهد بود و راه دوم حضور در انتخابات است افزود: هر رای ما تیری است که به طرف دشمن پرتاب می شود و با حضور خود به جهان استکبار خواهیم فهماند که ما همیشه تحت هر شرایطی پیرو ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستیم.

زارع مهرانی اظهار داشت: ما باید با انتخاب صحیح و یک فرد اصلح که مطیع سخن رهبری باشد کشور را در مقابل تهدیدات دشمنان واکسینه کنیم و هیچ گاه به شعارهای توخالی بعضی از کاندیداها گوش ندهیم و با بینش و آگاهی کامل فرد اصلح را انتخاب نمائیم.

وی در پایان بر اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز تاکید کرد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات شورا های شهر هم مهم است ، شورای شهر باید دو شاخصه داشته باشد ،متعهد و متخصص باشد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4369

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.