در هیاهوی برگزاری با شکوه انتخابات و ایجاد حماسه عظیم سیاسی که اذهان عمومی مردم و اصحاب رسانه به پی‌گیری اخبار انتخابات معطوف است. شبکه iFILM که متعلق به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی می‌باشد، چند روزی است که اقدام به پخش سریال “مشق عشق” کرده است. داستان این سریال درباره والیبالیست جوانی به ...
در هیاهوی برگزاری با شکوه انتخابات و ایجاد حماسه عظیم سیاسی که اذهان عمومی مردم و اصحاب رسانه به پی‌گیری اخبار انتخابات معطوف است. شبکه iFILM که متعلق به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی می‌باشد، چند روزی است که اقدام به پخش سریال “مشق عشق” کرده است.

داستان این سریال درباره والیبالیست جوانی به نام امید است که بر اثر حادثه ای از ناحیه پا فلج شده و در این میان اطرافیانش تلاش می‌کنند تا او را به جریان عادی زندگی بازگردانند.

تا اینجا اشکالی بر این اقدام شبکه iFILM وارد نیست، اما حضور یکی از مجریان شبکه ضد انقلاب “من و تو” به نام “سالومه سیدنیا” با نام مستعار “سالی‌تاک” در این سریال بسیار بحث بر انگیز است، اینکه چرا این خانم در زمانی که در ایران اقامت داشته در این سریال بازی کرده مورد بحث من نیست، مسئله این است که چرا تصاویر یک مجری ضد انقلاب که همیشه در برنامه‌اش انتقادات تندی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کند از شبکه دولتی ایران پخش می‌شود.

مجری شبکه

سالومه در این سریال نقش منشی سیروس از اقوام امید را بازی می‌کند. آیا ناظران و مدیران برنامه در شبکه iFILM تا به حال متوجه این موضوع نشده‌اند؟ به طور حتم این اتفاق به عمد صورت نپذیرفته اما آیا نباید نسبت به محتوایی که با سرمایه ملی به مردم ارائه میشود بیشتر نظارت داشت؟ یقینا این موضوع می‌تواند برای سالومه و شبکه ضد انقلاب من و تو یک تبلیغ باشد و موجب می گردد بسیاری از بینندگانی که شبکه‌های ماهواره‌ای را تماشا نمی‌کنند با فهمیدن این موضوع برای یک بار هم که شده از هر طریقی برنامه سالی تاک را تماشا کنند.

اگر سریال مشق عشق را مشاهده کرده باشید، خواهید دید که سالومه در این سریال نقش چندانی ندارد. او یک منشی است و به راحتی می توان نقش او را از سریال حذف نمود.

سالومه پیش از پیوستن به شبکه ضد انقلاب “من و تو” سابقه کار در رسانه‌های مختلفی ایران از جمله روزنامه های زن و ایران و همچنین شبکه “بی بی سی فارسی ” را در کارنامه ی خود دارد و به عنوان یکی از برگزارکنندگان نظرسنجی مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت پنج سال در روابط عمومی خانه سینما ایران حضور داشته است.

برنامه سالی‌تاک تصاویر و ویدئو‌های ارسالی از ایران را به طور هدفدار پخش می‌کند، این تصاویر و کلیپ‌ها توسط افراد فریب خورده تنها برای دیده شدن از شبکه‌های ماهواره‌ای ارسال می‌شود. و در واقع برنامه سالی‌تاک با یک ظرافت خاصی مطالب سیاسی ضد‌انقلابی خود را لابه‌لای این تصاویر و کلیپ‌ها بیان می‌نماید.

در آخر امیدوارم که مسئولین رسانه ملی با دقت و نظارت هرچه بیشتر بتوانند برنامه‌های جذاب و سالمی را به مردم ایران اسلامی ارائه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4356

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.