رئال مادرید پول بیشتری به سانتوس می‌داد اما او نوکمپ را ترجیح داد. بارسلونا قراردادی با نیمار، مهاجم سانتوس به قیمت تخمینی ۲۸ میلیون یورو امضا کرده است. البته هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده اما خبرنگار سایت گل در برزیل آن را تایید کرده است. این بازیکن برزیلی با قراردادی ۵ساله به ...
رئال مادرید پول بیشتری به سانتوس می‌داد اما او نوکمپ را ترجیح داد.

بارسلونا قراردادی با نیمار، مهاجم سانتوس به قیمت تخمینی ۲۸ میلیون یورو امضا کرده است. البته هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده اما خبرنگار سایت گل در برزیل آن را تایید کرده است.

این بازیکن برزیلی با قراردادی ۵ساله به بارسا می‌رود. او پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد که گفته می‌شد ۷ میلیون یورو بیشتر از رئال به سانتوس می‌پرداخت.

دستمزد او ۷ میلیون یورو در سال خواهد بود که هرچند این هم کمتر از پیشنهاد رئال است اما او مبالغی اضافی به دلیل قراردادش با نایکی دریافت خواهد کرد.

نیمار چند سالی است تحت نظر باشگاه‌های اروپایی است. او در آمریکای جنوبی درخشید و حتی در سال ۲۰۱۳ برای کسب توپ طلا در لیست قرار گرفت.

هرچند خبرهایی از پیوستن او به بایرن مونیخ، چلسی و پاری سن-ژرمن هم به گوش می‌رسید اما جدی‌ترین مقاصد او رئال و بارسا بودند.

به این ترتیب نیمار از تابستان پیش رو تمریناتش را با بارسا آغاز خواهد کرد. طبق بخشی از قرارداد او بارسلونا دو بازی دوستانه با سانتوس برگزار خواهد کرد که هر بازی در یک قاره است. ارزش هر بازی ۲ میلیون یورو ارزیابی شده است.

او پیش‌تر گفته بود می‌خواهد بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ از سانتوس جدا شود اما چون قراردادش رو به پایان بود سانتوس مجبور شد او را به سرعت بفروشد تا رایگان از دستش ندهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4355

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.