نشست خبری غلامعلی حدادعادل با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی، فردا یکشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.   به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس نشست خبری دکتر غلامعلی حدادعادل فردا یکشنبه با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی در خبرگزاری فارس ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.   به گزارش فارس دکتر غلامعلی حدادعادل منتخب اول مردم ...

نشست خبری غلامعلی حدادعادل با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی، فردا یکشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: نشست خبری حدادعادل در خبرگزاری فارس

 

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس نشست خبری دکتر غلامعلی حدادعادل فردا یکشنبه با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی در خبرگزاری فارس ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

 

به گزارش فارس دکتر غلامعلی حدادعادل منتخب اول مردم تهران در مجلس نهم که سابقه حضور در مجالس ششم، هفتم و هشتم را در پرونده خود دارد.

وی از سال ۱۳۵۱ تا سال ۱۳۵۷ در دانشگاه صنعتی شریف به تدریس پرداخت و در این سال‌ها توانست در محضر استاد شهید مرتضی مطهری از درس‌های فلسفه اسلامی آن استاد استفاده کند؛ وی پایه‌گذار المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی در ایران است که در ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان بسیار موثر بوده است.

تاسیس دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه فرهنگ و تاسیس پژوهشکده تاریخ علم در دانشگاه تهران از دیگر فعالیت‌های وی است؛ مدیرعاملی بنیاد دائره‌المعارف اسلامی، ریاست فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و مدیر گروه واژه‌گزینی آن فرهنگستان، ریاست مرکز مطالعات و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)، عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز از دیگر مسئولیت‌های وی بوده است.

ریاست فراکسیون اقلیت مجلس ششم(فراکسیون اصولگرایان)، ریاست مجلس هفتم و ریاست کمیسیون فرهنگی در مجلس هشتم از فعالیت‌های نمایندگی حدادعادل است؛ وی هم اکنون مشاور عالی مقام معظم رهبری، رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی (به انتخاب شورای عالی انقلاب فرهنگی) و نماینده مردم تهران در مجلس نهم است.

حدادعادل به ویژه بعد از دوم خرداد ۷۶ و خصوصاً در دوازده سال اخیر شخصیتی بوده که به نوعی به «نماد اصولگرایی» تبدیل شده است و در بزنگاه‌های مهم به ویژه فتنه ۸۸ اگر قرار باشد نماد و الگویی معرفی شود که در هر گام خود پا جا پای رهبری گذاشته است، قطعاً یکی از آن افراد حدادعادل است. وی به دلیل مواضع روشن و اصیلی که داشته همواره و حتی در ریاست مجلس هفتم، داعیه‌دار و منادی وحدت اصولگرایان بوده است و همه او را به نام یار دیرین انقلاب می‌شناسند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4351

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.