حاج محمود کریمی به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب در ایام فاطمیه نیز اشاره کرد و افزود: این بار که من حضرت آقا را زیارت کردم (شام شهادت حضرت صدیقه سلام الله علیها ) آقا به من فرمودند:… یک روز یکی از مسئولین زنگ زد و گفت: آقا به شما چه گفت؟ به آن ...
حاج محمود کریمی به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب در ایام فاطمیه نیز اشاره کرد و افزود: این بار که من حضرت آقا را زیارت کردم (شام شهادت حضرت صدیقه سلام الله علیها ) آقا به من فرمودند:…

یک روز یکی از مسئولین زنگ زد و گفت: آقا به شما چه گفت؟ به آن مسئول کشوری گفتم: ۳۶۴ روز سال آقا به شما امر می کنند و عمل نمی کنید، ولی یک روز آقا به ما می‌فرمایند و ما می گوییم: چشم.
به گزارش عقیق، مراسم جشن میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام در شب ولادت آن حضرت در امام زاده علی اکبر چیذر برگزار شد. این مراسم با قرائت قرآن و سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی آغاز شد و سپس حاج محمود کریمی مدیحه خوانی نمود.

کریمی در ابتدای برنامه اش با اشاره به شایعات بوجود آمده از ماه محرم نسبت به نحوه عزاداری و استفاده از سنج و دمام در مجالسش گفت: اگر آقا فرمودند “دمام” نزنید، دلایل خاص خودش را داشت و البته بعضی از دلایل هم گفتنی نیست. هر چند کار ناشایستی صورت نگرفته بود.

وی در ادامه گفت: ما در حقیقت “سنج” و “دمام” را از بقیه آلات موسقی جدا کرده بودیم و عین کلام حضرت آقا در محرم این بود «مراقب باشید چیزی به این ها اضافه نشود.»

گفتم: چشم

حاج محمود کریمی به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب در ایام فاطمیه نیز اشاره کرد و افزود: این بار که من حضرت آقا را زیارت کردم (شام شهادت حضرت صدیقه سلام الله علیها ) آقا به من فرمودند: «آقای کریمی دیگه سنج و دمام نزن». و من هم به حضرت آقا عرض کردم: چشم!

وی در حالی که با بغض کرده بود درباره ولایتمداری خود گفت: این طوری من «ولایت» را قبول کردم که به آقا عرض کردم: شما اگر سر بچه من را هم بخواهید، برایتان می آورم. فقط یک ذره به او آب بدهم!»

مرجع من رهبری‌است

کریمی با گلایه از شایعات بوجود آمده در این باره گفت: این مسئله فرق می کند با شایعاتی که گفتند. بعضی ها حکم را می گیرند و بعد هم می گویند نظر آقا این چنین بود و آن چنان نبود. یک سری هستند استفتاء می کنند و حلال می دانند. یک سری هم می روند استفتاء می کنند و حرام می دانند.

کریمی اضافه کرد: فردای قیامت من یقه همه کسانی را که به ناحق پشت سر من حرف زدند را می گیرم و اعلام می کنم که از شما شاکی هستم. شماها مجتهد نبودید و چنین حرفی زدید. ذره ای هم حرف هیچ کس برای من مهم نبوده. مرجع من حضرت آقاست و به ایشان هم گفتم “چشم”.

روضه امام حسین نمک مجلس است

این مداح پرطرفدار با اشاره به رهنمودها و تذکرات مقام معظم رهبری به مداحان گفت: بعد از مراسم ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها خیلی ها به من زنگ زدند و ابراز خوشحالی کردند و گفتند که منظور حضرت آقا شما بودید! و حتی یک روز هم یکی از مسئولین زنگ زد و گفت: آقا به شما چه گفت؟ به آن مسئول کشوری گفتم: ۳۶۴ روز سال آقا به شما امر می کنند و عمل نمی کنید، ولی ۱روز آقا به ما می‌فرمایند و ما می گوییم: چشم.

وی در ادامه گفت که بعضی وقت ها صحبت های آقا را درست انتقال نمی دهند و در این باره توضیح داد: پس از مراسم به آقا عرض کردم: اگر مراسم جشنی در شب جمعه که مصادف با شب زیارتی حضرت اباعبدالله است، برگزار شود، چه کنیم؟ آقا خودشان فرمودند: روضه امام حسین نمک مجلس است.
طرف صحبت حضرت آقا در آن فرمایش در اصل با کسانی بود که در مراسم جشن دم می دهند و سینه می زنند.

رئیس جمهور چه کسی باشد؟

این مداح اهل بیت علیهم السلام با اشاره به ایام پیش رو و انتخابات ریاست جمهوری گفت: انشالله هر کسی که انتخاب می شود و می خواهد که رئیس جمهور شود، باید «چشم» گفتن به آقا را بلد باشد و البته عمل کردن به این چشم‌ها را هم باید بلد باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4350

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.