واحد پژوهشی  پایگاه اطلاع رسانی هرمز  از استان هرمزگان ، ضمن احترام کامل به شخصیت جناب آقای هاشمی، نقد خود را بدون هرگونه غرض شخصی بنا بر وظیفه و تکلیف یک رسانه در نقد و بررسی درست از وقایع و اطلاع رسانی به موقع ،نسبت به بیان مطلبی که از اقای علی مطهری در فضای ...

واحد پژوهشی  پایگاه اطلاع رسانی هرمز  از استان هرمزگان ، ضمن احترام کامل به شخصیت جناب آقای هاشمی، نقد خود را بدون هرگونه غرض شخصی بنا بر وظیفه و تکلیف یک رسانه در نقد و بررسی درست از وقایع و اطلاع رسانی به موقع ،نسبت به بیان مطلبی که از اقای علی مطهری در فضای مجازی انتشار یافته بیان می دارد. شور و شوق فقط با حضور هاشمی ایجاد میشدکه با رد صلاحیت ریاست جمهوری هاشمی از بین رفت

037 6 نقد هرمز /  درخواست علی مطهری از امام خامنه ای راجع به دخالت در رای شورای نگهبان
اقای علی مطهری نامه نوشتن به محضر امام خامنه ای در خصوص رد صلاحیت هاشمی ودرخواست حکم حکومتی باناموجه خواندن  دلیل ناتوانی جسمی و نقش داشتن در فتنه ۸۸  به این گروه که مشتاقانه دلباخته کتب استاد شهید مطهری هستیم ناراحت کننده بودو این عمل را غیر از شان شما که می تواند دشمنان را شاد نماید تصور می نمودیم.
مطلبی که با این مضمون نوشته شده است که اگر امام نیز با اسم مستعار وارد می شد رد صلاحیت می شد تهمتی بزرگ محسوب می گردد،درست نیست .

آقای علی مطهری دوستانه مطرح می گردد که :،چه کسی گفته است فقط با حضور هاشمی شور و شوقی در میان مردم برای پیشرفت سریعتر پیدا شد که با رد صلاحیت ایشان از بین رفته است.

13920204000008 PhotoA نقد هرمز /  درخواست علی مطهری از امام خامنه ای راجع به دخالت در رای شورای نگهبان

اقای مطهری شما به فهم و درک مردم بی احترامی نمی کنید؟ اگر عالم وارسته جناب آقای هاشمی رد صلاحیت شده اند دال براین نیست که هیچ صلاحیت و توانائی ندارد بلکه در هر زمان شرایط ، و نیازمندیها  کشور فرق می کند ، فرد متناسب با خود را می طلبد، حتی خود هاشمی نیز به رای شورای نگهبان تمکین نموده و خود ایشان بهتر از هر کسی می دانند که چه به صلاح است ،چرا شما نسبت به موضوعی که تمام شده و به درستی انجام شده و خاتمه یافته چنین بزرگنمائی در فضای مجازی در دستور کار خود قرار می دهید.واقعا چرا؟

hashemi rafsanjani نقد هرمز /  درخواست علی مطهری از امام خامنه ای راجع به دخالت در رای شورای نگهبان

اقای مطهری از شما که فردی اشنا به مسائل و قانون هستید پیشنهاد حکم حکومتی در تایید صلاحیت اقای هاشمی برای حضرت امام خامنه ای بعید به نظر می رسید ؟مملکت قانون دارد و عملکرد شورای نگهبان کاملا درست بوده است در صورت اعتراض از مجرای قانون وارد شوید و از ولایت مایه نگذارید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4341

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.