عوامل فتنه و مرتبط با حلقه پاریس و سرکرده منافقین در پیامی مشابه به عناصر داخل کشور، ضمن دستور تحریم انتخابات، آغاز آشوب و درگیری قبل از برگزاری انتخابات را خواستار شدند. اردشیر امیر ارجمند از اعضای حلقه پاریس و از فعالین فتنه ۸۸، بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبین انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران، ...
عوامل فتنه و مرتبط با حلقه پاریس و سرکرده منافقین در پیامی مشابه به عناصر داخل کشور، ضمن دستور تحریم انتخابات، آغاز آشوب و درگیری قبل از برگزاری انتخابات را خواستار شدند.

اردشیر امیر ارجمند از اعضای حلقه پاریس و از فعالین فتنه ۸۸، بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبین انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران، به شدت سعی کرد شورای نگهبان را زیر سوال ببرد و عدم احراز صلاحیت کاندیداهای مورد نظر خود را اقدامی سیاسی از سوی این شورا خواند.

 

به گزارش دیدبان، مشاور حقوقی میرحسین موسوی که ارتباطش با عناصر منافقین در فتنه۸۸ اثبات شد، بدون ذکر هیچ دلیل حقوقی و علمی اقدام شورای نگهبان را غیر قانونی و در راستای از بین رفتن رکن جمهوریت در ایران خواند!

امیر ارجمند که در سال ۸۸ از عناصر اصلی القای تقلب به موسوی و طرفدارانش بود، این‌بار ادعا کرده که تقلب در انتخابات از زمان بررسی صلاحیت داوطلبین آغاز شده و انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ در ایران هیچ اعتباری ندارد!

وی به عنوان یکی از عناصر اصلی حلقه ضدانقلاب پاریس محسوب شده و در این انتخابات نیز وظیفه ارسال رمز به عوامل آشوب داخل کشور از طریق صحبت‌هایش را دارد.

بر پایه این خبر، مشابه این جملات را نیز مریم رجوی سرکرده منافقین، البته با ادبیات مخصوص جبهه نفاق ابراز کرده است.

سرکرده منافقین نیز که در طول بیش از ۳دهه گذشته سودای براندازی نظام را داشته، با اشاره به عدم احراز صلاحیت دو نفر از کاندیداها، شرایط بوجود آمده را مناسب برای براندازی دانسته است.

مریم رجوی که هر سال در پیام نوروزی خود دیدار در میدان آزادی را وعده می‌دهد! ضمن دعوت مردم به اعتراضات خیابانی خواسته که انتخابات از سوی مردم تحریم شود.

بر پایه این خبر با وجود تفاوت در نوع ادبیات منافقین و عوامل فتنه در حلقه پاریس که گویی یک خط و متن را با دو نوع گفتار متفاوت ارائه می کنند، مشخص می‌شود که ضد انقلاب در انتخابات پیش‌رو خط آشوب و درگیری قبل از آغاز رای گیری را در پیش گرفته و پیام‌های صادر شده از خارج کشور در واقع همین مطلب را به عناصر داخل منتقل می کند.

گفتنی است هفته گذشته دو تن از عوامل منافقین که به منظور انتقال دستورالعمل‌های حلقه خارج به داخل و هماهنگ‌سازی عناصر و تشکل‌های داخلی جهت اخلال در روند برگزاری انتخابات وارد کشور شده بودند، با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از ورود و چند روز تعقیب بازداشت شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4338

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.