مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور پر شور مردم دراین عرصه مهم و سرنوشت ساز، دعوت مردم به حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی را وظیفه روابط عمومی‌ها دانست. به گزارش خبرنگار پیارم, آقای رسولی با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت:با توجه به ...

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور پر شور مردم دراین عرصه مهم و سرنوشت ساز، دعوت مردم به حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی را وظیفه روابط عمومی‌ها دانست.


به گزارش خبرنگار پیارم, آقای رسولی با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت:با توجه به نگاه شوم دشمنان به انتخابات ریاست جمهوری روابط عمومی ها اهمیت حضور مردم در این انتخابات را برای مردم تبیین کنند.

رسولی با بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها، نقش روابط عمومی ها را در این مقوله را خطیر دانست.

و ی در ادامه افزود : مسئولان روابط عمومی ها باید با برنامه ریزی های مدون زمینه حضور حداکثری و پرنشاط و آگاهانه مردم به ویژه همکاران خود ، در ادارات زیر نظر خود را فراهم آورند و اهمیت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری با توجه به تبلیغات شکننده دشمنان را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود:روابط عمومی‌ها، مسئولیت خطیری را بر عهده دارند و در حقیقت پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که حرف دل مردم را به مسئولان منتقل کرده و عملکرد مسئولان را نیز منعکس می کنند و مردم باید در جریان برنامه های انتخاباتی قرار گرفته و از دستاوردهای مجموعه نظام مطلع شوند و مبایست مردم را به شرکت پرشور در انتخابات و خلق حماسه سیاسی ترغیب کنند.

 

رسولی اظهار داشت: روابط عمومی به مثابه آیینه تمام نمای مطالبات برحق مردم است و امروزه نیازهای های مردم اهمیت روابط عمومی را دو چندان کرده و مسائل هشدار دهنده و پیش بینی وقایع توسط خبرنگاران و روابط عمومی ها از کارکردهای جدید روابط عمومی هاست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4328

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.