مدافع تیم استقلال گفت: نمی دانم ۸۰ درصد طلبم را از چه کسی بگیرم. جام ورزشی،علی حمودی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره شرایط سخت استقلال، مشکلات مالی، پیشنهاد پرسپولیس، خط خوردنش از لیست تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که از نظرتان می گذرد: *فصل سختی ...
مدافع تیم استقلال گفت: نمی دانم ۸۰ درصد طلبم را از چه کسی بگیرم.

جام ورزشی،علی حمودی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره شرایط سخت استقلال، مشکلات مالی، پیشنهاد پرسپولیس، خط خوردنش از لیست تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که از نظرتان می گذرد:

*فصل سختی را گذراندی. درست است؟

– واقعا همینطور بود. خداراشکر می کنم که قهرمان شدیم و با اینکه ما از شرایط به وجود آمده راضی نبودیم اما خوشحالم که هواداران راضی بودند. با قهرمانی درلیگ و صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا همه را خوشحال کردیم اما خودمان شرایط خوبی نداریم.

* انگار تو هم مثل همه سایر بازیکنان دلخور هستی؟

– از چه چیزی باید در این تیم راضی باشیم؟ شرایط طوری بود که اصلا راضی نشدیم.متاسفانه شرایط سختی را تحمل کردیم با بی پولی قهرمان شدیم.

* صحت دارد که می گویند برخی بازیکنان بیشتر پول گرفته اند؟

– من نمی دانم چه بازیکنی چقدر پول گرفته است اما من ۲۰ درصد بیشتر دریافت نکرده ام. ۸۰ درصد از قراردادم مانده و نمی دانم باید چه کنم. فقط امیدم به خدا است که بتوانم پولم را دریافت کنم.

* جواد نکونام اعلام کرده به او گفته اند با یک نفر در استقلال رابطه اش را خوب کند می تواند پول بگیرد. آن فرد کیست؟

– من نمی دانم منظور نکونام چه کسی است. من اگر می دانستم او کیست که می رفتم پولم را می گرفتم. (باخنده)

*با این شرایط در استقلال می مانی؟

– نمی دانم. چند روز می خواهم استراحت کنم و بعد با تامل بهترین تصمیم را بگیرم. متاسفانه تا این لحظه هیچ کس از باشگاه به من نگفته بیا برای سال بعد صحبت کنیم و نیم دانم شرایطم چگونه است.

* امکان دارد به خاطر لجبازی با استقلالی ها به پرسپولیس بروی؟

– من اصلا با کسی لجبازی نمی کنم. بحث حضور در پرسپولیس هم بد مطرح شد. دوست ندارم درباره یک تیم خاص صحبت کنم و فعلا نظری درباره پرسپولیس ندارم. من از چند تیم پیشنهاداتی دریافت کرده ام اما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام.

* اما بحث حضور در پرسپولیس را تکذیب هم نمی کنی؟

– خب پرسپولیس هم جزو پیشنهاداتم هست اما گفتم که هنوز تصمیم نگرفته ام. من اولویتم استقلال است اما نمی دانم چطور باید با این شرایط کنار بیایم.

*از لیست تیم ملی هم خط خوردی. چرا؟

– چه بگویم؟ مردم باید قضاوت کنند.

* انگار خیلی ناراحتی؟

– من تنها بازیکنی هستم که بدوم تمرین کردن خط خورده ام. این موضوع چند مقصر دارد و اشخاصی هستند که باعث شدند من از تیم ملی خط بخورم.

* چه اشخاصی؟

– در شخصیت من نیست نام کسی را ببرم و حرفی در این باره بزنم اما همه چیز را به خدا می سپارم. البته شاید یکروز تصمیم بگیرم همه چیز را بگویم اما الان زمانش نیست.

۱۱۶

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4324

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.