رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد بیان داشت: این حقانیت شورای نگهبان را می رساند که دشمنان انقلاب اسلامی به شورای نگهبان هجمه ی کنند. حجت الاسلام فوادیان در گفتگو با خبرنگار پیارم افزود: در قانون اساسی امده است که تائید صلاحیت نامزدهای به عهده شورای نگهبان است حضرت امام در وصیت نامه اش می ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد بیان داشت: این حقانیت شورای نگهبان را می رساند که دشمنان انقلاب اسلامی به شورای نگهبان هجمه ی کنند.


حجت الاسلام فوادیان در گفتگو با خبرنگار پیارم افزود: در قانون اساسی امده است که تائید صلاحیت نامزدهای به عهده شورای نگهبان است حضرت امام در وصیت نامه اش می فرمایند از شورای نگهبان خواهم و توصیه می کنیم چه در نسل حاضر و چه در نسل های آینده که با کمال دقت و قدرت وظایف اسلامی و ملی خود را ایفا و تحت تاثیر هیچ قدرتی واقع نشود اعضای شورای محترم نگهبان الحمد الله هم به قانون اساسی و هم به وصیت امام عمل کرده .

وی در ادامه افزود: عده ای که شورای نگهبان را مورد هجوم قرار می دهند از قانون هراس ندارند, شمایی که به شورای نگهبان اعتراض می کنید مگر این سازش کار نظارتی برای ورود افراد به عرصه های حکومتی در کشور های دنیا وجود ندارد.

فوادیان تاکید کرد:من به عنوان یک طلبه توصیه میکنم به افرادیکه صلاحیتشان توسط شورای نگهبان تائید نشده است چنانچه نسبت به این اعتراض داشته باشند می توانند از مسیر قانون وارد شوند و اعتراضات خود را به صورت قانونی اعلام کنند.

وی از همه کاندیداها چه آنهائیکه صلاحیتشان احراز شده و چه آنهاییکه صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان احراز نشده باید مردم را به شرکت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی ترغیب کنند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری فرمودند قانون اساسی وظیفه احراز و تشخیص احراز  صلاحیت ها را به عهده شورای نگهبان قرار داده است.

فوادیان ادامه داد:حکم حکومتی که برای اراده و رای افراد صادر نمی شود که بعضی ها توقع دارند مقام معظم رهبری حکم حکومتی صادر کند, این خواسته در حقیقت توقع بی جا و زیاده خواهی است.

 

ایشان در پایان یاد آور شد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی طی ۳۴ سال نشان دادند که با وجود همه مشکلات معیشتی حضور حماسه ای داشته اند و انشاالله در روز ۲۴ خرداد که مصادف با سالروز ولادت امام زین العابدین است مردم بار دیگر یک حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد و باعث ناراحتی و عصبانیت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4319

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.