امام جمعه حاجی آباد گفت: کسانی که شورای نگهبان آنها را رد صلاحیت کرده باید تمکین کنند. به گزارش پیارم , حجت الاسلام روح اله مختاری در خطبه های نماز جمع این هفته با اشاره به ایام سیاسی و احراز صلاحیت کاندیداها از جانب شورای نگهبان افزود: ممکن است یک فرد چهره سیاسی داشته باشد ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: کسانی که شورای نگهبان آنها را رد صلاحیت کرده باید تمکین کنند.


به گزارش پیارم , حجت الاسلام روح اله مختاری در خطبه های نماز جمع این هفته با اشاره به ایام سیاسی و احراز صلاحیت کاندیداها از جانب شورای نگهبان افزود: ممکن است یک فرد چهره سیاسی داشته باشد ولی نتواند مسئولیتی که می پزیرد به درستی انجام دهد شورای نگهبان که نمی تواند هرکسی را تائید کند, کسانی که پایبند به اسلام دین نیستند جایی در این انتخابات ندارند.

وی به کسانی که صلاحیت آنها تائید شده است تاکید کردند: با ملت صادق باشید کاری که توان آن را ندارید به مردم قول ندهید و فقط از توانایی های خودتان بگوید دیگران را تخریب نکنید.

حجت الاسلام روح اله مختاری در ادامه افزود: زندگی حضرت علی (ع) به عنوان الگوی کامل یک انسان متعالی چه در محیط خانه و خانواده و چه در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی باید نصب العین همه دوستدارانش بوده و شیعیان واقعی آن حضرت مولفه های زندگی خود را براساس آن تنظیم کنند.

امام جمعه حاجی آباد اظهار داشت: سیاسی ترین فرد در عالم علی است, یک بار در طول زندگی خود در مقام ریاست خیانت نکرد او در اوج قدرت بخشنده بود.

وی در ادامه بیان داشت: امام علی علیه السلام در میدان جنگ همتای نداشت و در علم, تقوا , بندگی و شب زنده داری و نماز خواندن ایشان اینها همه شاهدی از تقوا و بندگی علی (ع) است.

مختاری یاد آور شد: علی (ع) در ولایت مداری , در رهبری جامعه , در مدیریت و تربیت جامعه ممتاز بودند.

 

امام جمعه حاجی آباد در ادامه با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر  افزود: اگر رزمندگان توانستند با دست خالی خرمشهر عزیزمان را از دست دشمن پس بگیرند به خاطر تقوا و ایمان رزمندگان بود به طوری که حضرت امام راحل فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد, به طوری که تمام دنیا انگشت حیرت به دهان کشیدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4302

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.