کیش- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات آتی، مخابره پیام ایستادگی و مقاومت ملت ایران به اردوگاه دشمن است. به گزارش پیارم به نقل از  ایرنا، ˈحسین مظفرˈ شامگاه پنجشنبه در آیین جشن سالروز میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر در کیش ...

کیش- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات آتی، مخابره پیام ایستادگی و مقاومت ملت ایران به اردوگاه دشمن است.

به گزارش پیارم به نقل از  ایرنا، ˈحسین مظفرˈ شامگاه پنجشنبه در آیین جشن سالروز میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر در کیش افزود:نباید به واسطه برخی مشکلات قهر کرد و در صحنه انتخابات حاضر نشد چرا که این اقدام بارقه امید را در دل دشمنان روشن می کند و در این صورت دشمن بر هجمه و فشارهای خود می افزاید. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی ملت ها خواند و گفت: دشمنان درحال رصد حضور مردم در صحنه انتخابات هستند و این که آیا ملت ایران هنوز روحیه استقامت دارد و همچنان به میثاق خود با امام (ره) و شهدا پایبند است یا خیر. 

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی پیام صریح ملت ایران به دشمنان است که با وجود فشارها تن به ذلت نمی دهند و از عزت و شرافت خود حراست می کنند. 

مظفر ضمن گرامیداشت فرارسیدن سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر گفت: امروز نیز با وجود گذشت سال ها از جنگ تحمیلی، در دوران دفاع مقدس قرار داریم با این تفاوت که دشمن با شیوه غیرنظامی به مرزهای آرمانی و اعتقادی ما حمله کرده و به دنبال القای روحیه یاس و نومیدی و پشیمانی از پیگیری آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی است. 

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانگونه که در تجاوز نظامی دشمن، استقامت ملت ایران توانست پیروزی را به ارمغان آورد، مقاومت مردم در مقطع کنونی نیز دشمنان را زبون و خوار خواهد کرد. 

امام جمعه کیش و شماری از مسوولان محلی در کنار اقشار مختلف مردم در این آیین جشن که با مدیحه سرایی در وصف مولای متقیان امام علی(ع) همراه بود، حضور یافته بودند. 

در این آیین که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) و در جوار آرامگاه مطهر شهدای گمنام کیش برپا شد، یاد و خاطره حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس بویژه فاتحان خرمشهر گرامی داشته شد. 

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه ۲۴ خرداد در سراسر کشور برگزار می شو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4299

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.