سردار علی دانشمند گفت : سهم استان هرمزگان در عملیات آزاد سازی خرمشهر ، تقدیم کردن بیش از ۶۰ شهید به انقلاب و نظام است . علی دانشمند در مصاحبه با پایگاه خبری هرمز با بیان اینکه رزمندگان استان هرمزگان در عملیات آزاد سازی خرمشهر نقش مهمی را ایفا کرده اند ، افزود : تقدیم ...

سردار علی دانشمند گفت : سهم استان هرمزگان در عملیات آزاد سازی خرمشهر ، تقدیم کردن بیش از ۶۰ شهید به انقلاب و نظام است .

علی دانشمند در مصاحبه با پایگاه خبری هرمز با بیان اینکه رزمندگان استان هرمزگان در عملیات آزاد سازی خرمشهر نقش مهمی را ایفا کرده اند ، افزود : تقدیم این تعداد از شهدا گواه بر این موضوع است .

وی همچنین در تشریح برنامه های استانداری هرمزگان در گرامیداشت این روز گفت : در جلسه ای که دیروز با مسئولین و متولیان دفاع مقدس برگزار شد مقرر شد که مراسمی خاص این روز برگزار شود .

دانشمند اضافه کرد : این برنامه بعداز ظهر امروز پنج شنبه ساعت ۱۷ با حضور فرماندهان نیروهای نظامی ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان استان برگزار می شود .

این مسئول تصریح کرد : مهمترین هدف برگزاری این برنامه آشنایی و یاد آوری نوجوانان و جوانانی است که در زمان دفاع مقدس نبوده و شرایط آن زمان را درک نکرده اند .

مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران از برنامه های دیگر استانداری در این روز را سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا و جانبازان عنوان کرد .

وی خاطرنشان کرد : این برنامه در تمامی شهرستانهای استان هرمزگان با هماهنگی بنیاد شهید استان و شهرستانها برگزار می شود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4266

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.