رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در شب میلاد امام جواد(ع) در خصوص شخصیت والای آن حضرت به ایراد سخنرانی پرداخت. به گزارش پیارم,، حجت الاسلام اسماعیل فوادیان در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(عج)ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جواد(ع)گفت:حضرت جواد الائمه(ع) در عمر کوتاه خود به بهترین شیوه ممکن پیشوایی امت جد خود ...

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در شب میلاد امام جواد(ع) در خصوص شخصیت والای آن حضرت به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش پیارم,، حجت الاسلام اسماعیل فوادیان در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(عج)ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جواد(ع)گفت:حضرت جواد الائمه(ع) در عمر کوتاه خود به بهترین شیوه ممکن پیشوایی امت جد خود را عهده دار بودند.

وی با اشاره به اینکه راه و سیره عملی آن امام همام باید بیش از پیش برای نسل جوان و آینده معرفی شود، اضافه کرد: شخصیت منحصر به فرد حضرت جواد(ع) در زمان خود زمینه های ترویج و اشاعه دین اسلام و مکتب تشیع را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام فوادیان اظهار کرد: حضرت امام جواد(ع) با وجود اینکه در سنین کودکی به امامت رسید ولی دارای معرفت و حکمت منحصر به فردی بود به طوری که در همان سنین کم ، برجستگی ها و ویژگی های معنوی و آسمانی امامت در وجود امام نمایان شد.

 

وی ایمان بالا و عبادت کامل حضرت امام جواد(ع) را باعث نزدیکی آن حضرت به سوی خدا عنوان کرد و گفت: امام بزرگوار لحظه ای از یاد خدا غافل نبودند و در همه حال خداوند را ناظر و حاظر بر اعمال خود می دیدند که در نهایت تمامی این خصایل نیک باعث رشد معنوی و آسمانی ایشان شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4263

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.