بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلالی‌ها پولم را هم بدهند، از این تیم جدا خواهم شد.   به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام پس از صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فصل تمام شد و من فقط می‌توانم در مورد خودم صحبت کنم. این فصل برای من ...

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلالی‌ها پولم را هم بدهند، از این تیم جدا خواهم شد.

خبرگزاری فارس: نکونام: جدایی‌ام از استقلال قطعی است/می گویند آدم فلانی شو تا به پولت برسی!

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام پس از صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فصل تمام شد و من فقط می‌توانم در مورد خودم صحبت کنم. این فصل برای من در استقلال بسیار خوب بود چراکه توانستم با این تیم قهرمان ایران شوم و به ۸ تیم برتر آسیا برسم. همیشه آرزویم بود که بتوانم در استقلال بازی کنم و این فصل به آرزویم رسیدم.

وی ادامه داد: بهتر است مردم برخی چیزها را بدانند تا بعد شرمنده آنها نشوم. سال بسیار بدی بود چرا که فشار فنی و مالی زیادی روی تمام بازیکنان و مخصوصاً من بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: ابتدای فصل مرا روی سر به استقلال آوردند اما از هفته پنجم به بعد کسی جواب تلفن من را نداد. از اول فصل فقط به ما وعده دادند، اگر تا چند روز آینده جواب تلفن مرا ندهند مجبورم از این باشگاه شکایت کنم.

نکونام خاطرنشان کرد: من از قرارداد ۲ میلیون یورویی و کاپیتانی باشگاه اوساسونا گذشتم و به خاطر مردم و استقلال به این تیم آمدم اما مسئولان کاری که فکر نمی‌کردم در این تیم با من کردند. من هنوز یک استقلالی هستم اما اتفاق‌هایی افتاد که خجالت می‌کشم آنها را به زبان بیاورم. بی‌انضباطی در استقلال موج می‌زند اما من نمی‌توانم فعلاً آنها را بیان کنم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از اینکه توانستیم قهرمان ایران شویم و به جمع ۸ تیم برتر آسیا برسیم خوشحالم اما از این تیم جدا خواهم شد؛ چون چیزهایی در این باشگاه دیدم که فکرش را نمی‌کردم. تا الآن هم حرفی نزدم چون اگر حرف می‌زدم مثل خودشان کوچک می‌شدم.

وی ادامه داد: مگر می‌شود ابتدای فصل مدیرعامل به خانه ما بیاید و در حضور پدر و مادرم اصرار کند که من استقلالی‌ شوم اما بعد از آن هر چکی که به ما داد برگشت خورد. من بدم می‌آید که مسئولان جواب تلفنم را نمی‌دهند، بهتر است جواب بدهند و بگویند پول نداریم.

نکونام با بیان اینکه تاکنون تنها ۴۵ درصد از قراردادم را دریافت کرده‌ام، خاطرنشان کرد: اگر ابتدای فصل به تیم‌های قطری و اماراتی می‌رفتم، می‌توانستم بیش از ۱۰ میلیارد پول بگیرم. قراردادم با استقلال یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بود که تنها ۴۵ درصد آن را دریافت کردم با این شرایط از استقلال جدا می‌شوم.

نکونام تصریح کرد: به من می‌گویند برو آدم کسی شو تا بتوانی به پولت برسی این کارها در ذات من نیست، همه می‌دانند منظورم از فلان آدم کیست، تا الآن به خاطر عشق خودم یعنی استقلال سکوت کردم اما اگر تا چند روز آینده تکلیفم مشخص نشود برای گرفتن حقم تصمیمات جدیدی خواهم گرفت و شکایت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به پرسپولیس بروی، عنوان کرد: هنوز هیچ چیز معلوم نیست، اهل بازارگرمی نیستم و حرفم را راحت می‌زنم، اگر تکلیفم مشخص نشود حرف‌هایی می‌زنم تا مردم بدانند در استقلال چه خبر است. در این فصل بی‌احترامی‌های زیادی دیدم و اگر تا شنبه تکلیفم مشخص نشود تصمیمات جدیدی می‌گیرم.

نکونام افزود: به خاطر پول به استقلال نیامدم و اگر طلبم را هم بدهند باز هم از این تیم خواهم رفت، هنوز برای بازی در ایران یا خارج از کشور تصمیم خاصی نگرفتم.

وی همچنین در خصوص تیم ملی و شکست اخیرش مقابل عمان گفت: به هر حال این یک بازی دوستانه بود، فکر نمی‌کنم مشکلی با این شکست پیش بیاید، یادتان باشد ما تاکنون تیم ملی عمان را در خانه‌اش شکست نداده بودیم.

نکونام در پاسخ به این پرسش که اما تاکنون در خانه عمان شکست هم نخورده بودیم نیز گفت: فوتبال همین است. ما در مقدماتی جام جهانی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، مطمئن باشید بازی با قطر که شاکله اصلی تیم ملی کشورمان برابر این تیم قرار می‌گیرد دست پر از زمین بیرون خواهیم آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4259

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.