یکی از نمایندگان پارلمان سوریه اظهار داشت: اسرائیل با تجاوز به خاک سوریه در صدد بود نشان دهد که از تروریستهای مسلح سوری حمایت می‌کند اما باید بداند که دمشق هرگز در برابر آن سکوت نخواهد کرد.   «فیصل عزوز»، نماینده پارلمان سوریه در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری فارس در سوریه گفت: تجاوز اسرائیل به خاک سوریه ...

یکی از نمایندگان پارلمان سوریه اظهار داشت: اسرائیل با تجاوز به خاک سوریه در صدد بود نشان دهد که از تروریستهای مسلح سوری حمایت می‌کند اما باید بداند که دمشق هرگز در برابر آن سکوت نخواهد کرد.

خبرگزاری فارس: سوریه هرگز در برابر تجاوز اسرائیل سکوت نخواهد کرد

 

«فیصل عزوز»، نماینده پارلمان سوریه در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری فارس در سوریه گفت: تجاوز اسرائیل به خاک سوریه پیامی مبنی بر این است که آماده است به  گروههای مسلح کمک کند به ویژه پس از اینکه تروریست ها در القصیر تلفات و خسارت زیادی را متحمل شده اند.

وی تصریح کرد: سوریه از این پس در برابر تجاوز اسرائیل سکوت نخواهد کرد و اسرائیل نیز به خوبی از خطری که دمشق برای آن دارد آگاه است زیرا ارتش سوریه توان مقابله با هرگونه تجاوز جدید را دارد.

این نماینده سوری افزود: اسرائیل اکنون نه فقط اوضاع داخلی سوریه را زیر نظر گرفته است، بلکه به طور مستقیم به حمایت از ابزارهای خود در سوریه رو آورده است.

وی گفت: به تمام نیروهای سوریه توجیهاتی در مورد واکنش به تجاوز اسرائیل داده شده است تا جایی که در انتظار دستور فرماندهی نمانند تا به این ترتیب تمام یگان های نظامی در صورت مواجه شدن با حمله اسرائیل هرگونه واکنش نظامی را مورد بررسی قرار داده باشند.

اکرم الاکرمی عضو دفتر اجرایی هیئت هماهنگی ملی مخالفان سوریه نیز اظهار داشت: این هیئت با هرگونه تجاوز اسرائیل به خاک سوریه مخالف بوده و آماده است از هر وجب از خاک آن دفاع کند.

وی تاکید کرد: ما مدتهاست در انتظار پاسخ سوریه هستیم و نباید این پاسخ به تاخیر می افتاد بلکه باید بلافاصله پس از آن صورت می گرفت و واکنش سوریه نیز باید شدید و قاطعانه بوده و شبیه گشودن جبهه جولان باشد.

الاکرمی تاکید کرد که جنگی بین سوریه و اسرائیل رخ نخواهد داد زیرا اسرائیل نمی خواهد سوریه سلاح های خود را به سمت آن نشانه رود و از کشمکش داخلی آن که خسارت های نظامی و مالی را بدنبال دارد بسیار خرسند است از همین رو دیگر چه لزومی می بیند با آن وارد جنگ شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4258

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.