پدرم تو تکیه‌گاه من در زندگی هستی و امیدوارم همیشه مانند ابر بهار باران مهربانیت بر سر ما فرو ریزد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بروجرد، ۱۳ رجب سالروز ولادت امام علی (ع) روز پدر نام‌گذاری شده است و بهترین بهانه است، تا در این روز قدر پدرانمان را بیشتر از همیشه ...

پدرم تو تکیه‌گاه من در زندگی هستی و امیدوارم همیشه مانند ابر بهار باران مهربانیت بر سر ما فرو ریزد.

خبرگزاری فارس: پدر تکیه‌گاه زندگی من است

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بروجرد، ۱۳ رجب سالروز ولادت امام علی (ع) روز پدر نام‌گذاری شده است و بهترین بهانه است، تا در این روز قدر پدرانمان را بیشتر از همیشه بدانیم و در یک جمله به آنها بگوییم که دوست‌شان داریم.

همه روزهای عمرم از واژه پر برکت نام پدر بلند آوازه شده و من وقتی که در کوچه‌ها و خیابان‌های زندگی گام بر می‌دارم، تفکر تو در ذهنم می‌جوشد و یاد تو سختی‌ها را برایم آسان می‌کند.

همه ما در هر لحظه نیازمند محبت و مهربانی پدر هستیم و هیچ گاه یادمان نمی‌رود که پدر تکیه‌گاه ما در زندگی است و همیشه آغوش گرمش برای ما باز است.

شاید این تنها جمله‌ای باشد که بتوان با آن از پدر قدرشناسی کرد، اما نه، خوبی و صفای وجود پدر در هیچ واژگانی نمی‌گنجد.

پدر یعنی تکیه‌‌گاه، امید، ایثار و می‌دانم دل خسته‌ات پر از غم است و این را هم می‌دانم که رنج برایت صبوری را ترجمه کرد و تمام دردها و رنج‌های زندگی را تجربه کرده‌ای.

دستان پینه‌ بسته‌ات گواه تن محنت‌کش توست و قطرات اشکی که هنگام مرور خاطرات زندگی در چشمان زیبایت حلقه می‌بندد و بغضی که در گلو داری همه و همه نشان از دردهای ناگفته درون سینه‌ات است.

هیچ چیز زندگی در این دنیا پایدار نیست و باید قدر همه لحظات زندگی را در وقت و ساعت خود دانست و می‌توان آرامش دنیا را از پدر یاد بگیری چرا که خداوند آرامش را در وجود آن نهاده است.

اما در بین ما فرزندانی هستند که هیچ گاه پدران خود را ندیده‌اند و این پدران از مردان بزرگ این مرز و بوم بودند که همیشه یاد و نام و خاطرشان فراموش نمی‌شود.

فرزندان این دلاورمردان مانند پدرانشان صبر و بردباری را یاد گرفته‌اند و همیشه به یاد پدرانشان هستند و در روز پدر بر سر مزارشان می‌روند و روز پدر را به این مردان بزرگ تبریک می‌گویند.

اما هرگاه که در این روزگار پر فراز و نشیب مایوس و خسته می‌شویم، اگر سختی‌های زندگی پدر را در ذهن به یاد بیاوریم، حتما مشکلات و سختی‌ها برایمان آسان می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، اکنون که روز پدر است، بهترین فرصت است که دست پدرانمان را ببوسیم و قدر زحمات آنها را بدانیم، چرا که تا زمانی که در این دنیا از وجود پدر بهره می‌بریم قدر آن را بدانیم که در آینده افسوس چنین روزهایی را نخوریم.

 

================

گزارش از مرجان سلیمانی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4249

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.