وزیر خارجه سوریه اتفاقات این کشور را تلاشی برای تخریب زیرساخت‌ها و زندگی متمدنانه ملت سوریه دانست و تاکید کرد که این کشور چاره‌ای جز پیروزی بر این توطئه‌ها ندارد.   به گزارش پیارم به نقل از فارس به نقل از پایگاه خبری لبنان ۲۴، ولید المعلم وزیر خارجه سوریه در اظهارتی تاکید کرد که ...

وزیر خارجه سوریه اتفاقات این کشور را تلاشی برای تخریب زیرساخت‌ها و زندگی متمدنانه ملت سوریه دانست و تاکید کرد که این کشور چاره‌ای جز پیروزی بر این توطئه‌ها ندارد.

خبرگزاری فارس: ولید المعلم: تنها گزینه ما پیروزی در سوریه است

 

به گزارش پیارم به نقل از فارس به نقل از پایگاه خبری لبنان ۲۴، ولید المعلم وزیر خارجه سوریه در اظهارتی تاکید کرد که بحران کنونی در سوریه نتیجه توطئه‌های طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای است که سعی دارند از طریق ابزارهای خود سوریه را از لحاظ اقتصادی و اجتماعی و امنیتی تخریب کنند.

وی ادامه داد که این کشورها سعی دارند ملت سوریه و امت عرب را به صورت عمومی به جنگ‌های تکفیری وادار کرده و آنها را از آرمان اصلی اعراب که همان موضوع فلسطین است، دور نگه دارند.

المعلم که با برخی احزاب مردمی تونس در راستای همبستگی آنها با سوریه دیدار می کرد، ‌تصریح کرد: این توطئه چینان به دنبال از بین بردن ساختارهای اجتماعی و فرهنگی در سوریه هستند تا روش متمدنانه آنها را که نمونه ای از همزیستی مسالمت آمیز و برادری ملی در کشور است، از بین ببرند.

وی ابراز داشت: ما گزینه‌ای غیر از پیروزی پیش رو نداریم، پیروزی سوریه در این جنگ پیروزی آرمان‌های عادلانه امت عربی است و مقامات و ملت سوریه مصمم هستند که در برابر تمامی این فشارها مقاومت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4241

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.