طی احکامی از سوی مدیر رادیویی قرآن؛ مدیران گروه‌های مختلف این شبکه رادیویی مشخص شدند و گروه مسابقات نیز به گروه‌های رادیو قرآن افزوده شد.   به گزارش پیارم به نقل از فارس ,روابط عمومی رادیو قرآن اعلام کرد: «محمدحسین محمدزاده» مدیر رادیو قرآن با صدور احکامی مدیران گروه‌های ۶ گانه شبکه رادیویی قرآن را معرفی کرد. ...

طی احکامی از سوی مدیر رادیویی قرآن؛ مدیران گروه‌های مختلف این شبکه رادیویی مشخص شدند و گروه مسابقات نیز به گروه‌های رادیو قرآن افزوده شد.
خبرگزاری فارس: انتصاب مدیران جدید گروه‌های رادیو قرآن/ گروه محافل و مسابقات ایجاد شد

 

به گزارش پیارم به نقل از فارس ,روابط عمومی رادیو قرآن اعلام کرد: «محمدحسین محمدزاده» مدیر رادیو قرآن با صدور احکامی مدیران گروه‌های ۶ گانه شبکه رادیویی قرآن را معرفی کرد.

حجت‌الاسلام «محمد پویا» به عنوان مدیر گروه فرهنگ و اندیشه قرآنی رادیو قرآن منصوب شد؛ پیش از این حجت‌الاسلام «شیخ الاسلامی» تصدی این سمت را برعهده داشت.

«حسن نورانی» به سمت مدیر نظارت رادیو قرآن و سرپرست پخش و نظارت رادیو تلاوت منصوب شد؛ «محمد سلیمی» نیز تصدی گروه محافل و مسابقات قرآنی را عهده گرفت.

بنا بر این گزارش «جواد نصیری» به عنوان مدیر گروه اطلاع‌رسانی و امور مجازی و حجت‌الاسلام «ذکاوت» به عنوان مشاور مدیر شبکه در امر توسعه ارتباطات و فعالیت‌های قرآنی منصوب شدند، همچنین «مجتبی حسینی» به سمت مدیر طرح و ارزیابی و «محمد خالقی» نیز مسئول باشگاه رادیو قرآن (کانون نور) و دبیر اجرایی طرح فراگیر تابستانی رادیو قرآن شد.

پیش از این گروه‌های ششگانه رادیو قرآن، شامل «آموزش»، «تفسیر»، «اندیشه»، «معارف»، «اطلاع‌رسانی» و «تلاوت» بود که گروه «معارف و اندیشه» با توجه به نزدیکی معنایی و برنامه‌ای با یکدیگر ادغام شده و با عنوان گروه «فرهنگ و اندیشه» قرآنی فعالیت خواهد داشت، همچنین به منظور پوشش مطلوب مسابقات قرآن کریم، گروهی با عنوان محافل و مسابقات تشکیل شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4238

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.