معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: پیش از ظهر امروز پنج دستگاه تریلی در جاده قدیم قم ـ تهران زنجیره‌وار با یکدیگر تصادف کردند که این حادثه سه مجروح و یک کشته به دنبال داشت.   به گزارش پیارم به نقل فارس از مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو  در قم با ...

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: پیش از ظهر امروز پنج دستگاه تریلی در جاده قدیم قم ـ تهران زنجیره‌وار با یکدیگر تصادف کردند که این حادثه سه مجروح و یک کشته به دنبال داشت.

خبرگزاری فارس: تصادف زنجیره‌ای پنج دستگاه تریلی در جاده قدیم قم ـ تهران

 

به گزارش پیارم به نقل فارس از مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو  در قم با تبیین حوادث شاخص امروز از وقوع تصادف دو سواری با سه مجروح در خیابان رسالت خبر داد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش مردمی، پرسنل اورژانس برای ارائه خدمات درمانی، خود را به محل حادثه رساندند و نسبت به انجام درمان اولیه سه مجروح این حادثه اقدام کردند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: این مجروحین پس از دریافت درمان اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند که وضعیت یکی از آنان بسیار وخیم گزارش شده است.

وی همچنین از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: پنج دستگاه تریلی به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر در جاده قدیم قم ـ تهران برخورد کردند.

فراهانی با اشاره به تعداد مصدومان این حادثه بیان داشت: این تصادف زنجیره‌ای به دلیل شدت و وسعت حادثه چهار مصدوم برجای گذاشت که یکی از حادثه‌دیدگان به دلیل شدت جراحات و آسیب‌های وارده در دم جان باخت.

وی تصریح کرد: دو مجروح این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر نیز به دلیل عدم همکاری در محل به صورت سرپایی درمان شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4221

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.