مدیر مرکز توسعه شبکه مرکز بهداشت هرمزگان از آغاز طرح پایش و نظارت بر خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی هرمزگان خبر داد.   یحیی میرزاده پیش از ظهر امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: نیازهای آموزشی بهورزان و کارکنان بهداشتی درمانی روستایی در طرح پایش و نظارت خانه‌های بهداشت و مراکز ...

مدیر مرکز توسعه شبکه مرکز بهداشت هرمزگان از آغاز طرح پایش و نظارت بر خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی هرمزگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز پایش و نظارت خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی هرمزگان

 

یحیی میرزاده پیش از ظهر امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: نیازهای آموزشی بهورزان و کارکنان بهداشتی درمانی روستایی در طرح پایش و نظارت خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی روستایی بررسی و ارزیابی می‌شود.

وی افزود: با هدف شناسایی نیازهای جدید علمی و آموزشی بهورزان و کارکنان بهداشتی درمانی روستایی طرح پایش و نظارت خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی روستایی برای دومین بار در هرمزگان آغاز شده است.

مدیر مرکز توسعه شبکه بهداشت هرمزگان ادامه داد: در طرح پایش و نظارت خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی، طی سال گذشته شناسنامه مراکز بهداشتی درمانی روستایی و خانه‌های بهداشت استان هرمزگان برای نخستین بار در هرمزگان تهیه شده است.

میرزاده با اشاره به اجرای طرح پایش خاطرنشان کرد: بررسی بهبود خدمات دهی مراکز بهداشتی درمانی، تهیه برنامه آموزشی بهورزان، پزشکان و سایر کارکنان مراکز بهداشتی درمانی از دیگر هدف‌های این طرح در استان هرمزگان است.

وی تصریح کرد: در این طرح ۵۷۹ خانه بهداشت و ۱۱۹ مرکز بهداشتی درمانی روستایی در سراسر استان هرمزگان توسط کارشناسان ستادی شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها پایش می‌شود و این طرح به مدت پانزده روز از ۳۱ اردیبهشت آغاز و ۱۵ خرداد سال‌جاری پایان خواهد یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4203

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.