این تکذیبیه در واکنش به انتشار خبری مبنی بر نارضایتی میرحسین موسوی از اعلام کاندیداتوری آقای هاشمی رفسنجانی و استقبال مهدی کروبی از ورود نامبرده به صحنه رقابت های انتخاباتی، صادر شده است. پایگاه اینترنتی رادیوفردا (radiofarda) ارگان رسمی سازمان سیا، در خبری نوشت: «خانواده میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، چهره‌های سرشناس معترض ...

این تکذیبیه در واکنش به انتشار خبری مبنی بر نارضایتی میرحسین موسوی از اعلام کاندیداتوری آقای هاشمی رفسنجانی و استقبال مهدی کروبی از ورود نامبرده به صحنه رقابت های انتخاباتی، صادر شده است.

پایگاه اینترنتی رادیوفردا (radiofarda) ارگان رسمی سازمان سیا، در خبری نوشت: «خانواده میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، چهره‌های سرشناس معترض به نتایج انتخابات۱۳۸۸، اخبار انتخاباتی منتسب به بستگان خود را “شایعه‌پراکنی” و “خبرسازی” نامیدند.»

 

بر اساس این گزارش، خانواده های مذکور در پیامی مشترک، اعلام کرده اند که “رسانه‌های دروغ‌پرداز وابسته به جریان اقتدارگرا” از قول این سه تن “اخبار کذب انتخاباتی” منتشر می‌کنند.

 

 

به نوشته وب سایت رادیوفردا، خانواده این سه نفر در پیام خود می‌گویند که آن ها “با محدودیت ها و ممنوعیت های شدید امنیتی مواجه‌اند و تاکنون نیز اظهارنظری درباره انتخابات نداشته‌اند”.

 

 

رادیوفردا خاطرنشان کرد: «این پیام مشترک در عین حال می‌افزاید که اخبار مربوط به موسوی و کروبی “تنها از طریق مجاری و رسانه‌های موثق و مورد اعتماد، معتبر خواهند بود”.»

 

 

یادآور می شویم که این تکذیبیه در واکنش به انتشار خبری مبنی بر نارضایتی میرحسین موسوی از اعلام کاندیداتوری آقای هاشمی رفسنجانی و استقبال مهدی کروبی از ورود نامبرده به صحنه رقابت های انتخاباتی، صادر شده است.

بنا به گزارش برخی منابع، موسوی آمدن هاشمی رفسنجانی به صحنه انتخابات را بازی نظام دانسته و گفته بود آن ها می خواهند با آوردن هاشمی و رقم زدن یک مشارکت بالا، القا نمایند که مردم به سلامت انتخابات ایمان دارند و ادعای تقلب در سال ۸۸ یک دروغ بزرگ بود.

از دیگرسو، کروبی از نامزدی هاشمی ابراز خوشحالی کرده و گفته بود هاشمی می تواند حرف هایی که ما نمی توانیم بزنیم را بر زبان بیاورد. وی خواستار حمایت اطرافیان خود از آقای هاشمی شده بود.

 

گفتنی است تکذیبیه فوق در حالی منتشر شده است که پیش تر به کرات از قول سران فتنه اظهارات و مواضعی در رسانه های ضدانقلاب مطرح می شد و خانواده های آنان -با اینکه همان زمان هم مدعی محدودیت ها و ممنوعیت های شدید امنیتی برای ایشان بودند- تمایلی برای تکذیب آن نقل قول ها از خود نشان نمی دادند!

بنابراین احتمالا از دیدگاه آنان فقط رسانه های ضدانقلاب “موثق و مورد اعتماد” هستند!

 

 

بر پایه گزارش تکمیلی جام، صدای امریکا (VOA) رسانه وابسته به وزارت امور خارجه ایالات متحده، نیز تکذیبیه یادشده را در صدر اخبار خود قرار داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4182

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.