رییس جمهور تلاش‌های گسترده ای را برای تائید صلاحیت مشایی صورت داده است. به گزارش هرمز ، احمدی نژاد یک روز مانده به اعلام نتایج نهایی احراز صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سفر خود به استان مازندران را لغو کرد. محمود احمدی‌نژاد قرار بود صبح امروز برای افتتاح سد و نیروگاه سیاه‌بیشه در محل احداث ...

رییس جمهور تلاش‌های گسترده ای را برای تائید صلاحیت مشایی صورت داده است.

به گزارش هرمز ، احمدی نژاد یک روز مانده به اعلام نتایج نهایی احراز صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سفر خود به استان مازندران را لغو کرد.

محمود احمدی‌نژاد قرار بود صبح امروز برای افتتاح سد و نیروگاه سیاه‌بیشه در محل احداث سد در استان مازندران حضور یابد که این سفر بنا به دلایل نامعلومی لغو شد.

این در حالی است که دو روز پیش نیز سفر احمدی نژاد به تایلند لغو شده بود. رییس دولت قرار بود در اجلاس آب شرکت کند که بنا به اعلام رسلانه ها این سفر به دلیل مشغله کاری صورت نگرفت.

این دو سفر در شرایطی لغو شده است که فردا شورای نگهبان نتایج تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می کند. شنیده های حالی از آن است که نام اسفندیار رحیم مشایی در لیست ردصلاحیت ها قرار دارد. تاکنون شورای نگهبان این اخبار را تائید نکرده است.

محمود احمدی‌نژاد یکی از حامیان اصلی اسفندیار رحیم مشایی است. وی در هنگام ثبت نام مشایی در وزارت کشور او را همراهی کرد. این اقدام رییس جمهور واکنش‌های تندی را برانگیخت. شورای نگهبان این اقدام احمدی نژاد را مجرمانه دانست.

ناظران سیاسی معتقدند با قوت گرفتن احتمال رد صلاحیت مشایی، رییس جمهور تلاش‌های گسترده ای را برای تائید صلاحیت وی صورت داده است و لغو سفرهای احمدی نژاد نیز در همین راستاست.

در روزهای گذشته تعدادی از سایت های وابسته به جریان اسفندیار رحیم مشایی فیلتر شده‌اند که با اعتراض حامیان مشایی روبه رو شده است. آن ها در نامه ای به رییس جمهور به دادستانی کشور اعتراض کردند. این در حالی است که گفته می شود کمیته تعیین مصادیق این سایت ها را فیلتر کرده است و دادستانی نقشی در این باره نداشته است.

برخی کارشناسان معتقدند در صورت رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی، محمود احمدی نژاد واکنش تندی نشان خواهد داد. این مسئله نگرانی اصولگرایان را افزایش داده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4179

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.