محسن رضایی: هاشمی وقتی تحریم نبودیم هم نمی‌توانست کشور را اداره کند چه برسد به حالا. انتخاب نوشت: بالاخره از بعد از جنگ و رحلت حضرت امام (ره) برادران بزرگتر، برادران کوچکتر را در چاه انداختند و کاری که در زمان یعقوب انقلاب نتوانستند انجام بدهند، بعد از امام (ره) انجام دادند. لذا نگرانی هایی ...

محسن رضایی: هاشمی وقتی تحریم نبودیم هم نمی‌توانست کشور را اداره کند چه برسد به حالا.

انتخاب نوشت: بالاخره از بعد از جنگ و رحلت حضرت امام (ره) برادران بزرگتر، برادران کوچکتر را در چاه انداختند و کاری که در زمان یعقوب انقلاب نتوانستند انجام بدهند، بعد از امام (ره) انجام دادند. لذا نگرانی هایی که نسبت به ما داشتند منجر به تخریب ما شد. هم دولت آقای هاشمی، هم خاتمی و هم احمدی نژاد به شکل های مختلف ما را تخریب کردند. مثلا در دولت آقای هاشمی به یک شکلی تخریب می کردند. در دولت آقای احمدی نژاد هم می گفتند که چرا شما جام زهر به امام دادید؟ یا مثلا در دولت آقای خاتمی وفتی که آقای شمخانی کاندیدا شد، گفتند که چکمه پوش ها آمدند. این حرفی بود که مشارکتی ها می زدند.

 

*{در پاسخ به این سوال که منظورتان از برادر بزرگترها چه کسانی است} همان کسانی که دولت ها را شکل می دادند و کشور را اداره می کردند. کسانی که دولت و مجلس را اداره می کردند و امور اجرایی سیاست دست شان بود.

 

*احمدی نژاد در تخریب برادران انقلاب راه هاشمی و خاتمی را رفت.

 

*احمدی نژاد را که از استانداری برداشتند از او خواستیم که بیاید در دبیرخانه مجمع کار کند که بیش از حد تضعیف نشود همیشه به او و سایر کسانی که زمانی در مسئولیت بودند محبت می کردیم.

 

* بیش از ۸ سال است که اصولگرایان نمی توانند روی یک نفر به توافق برسند. به همین دلیل من همیشه مستقل آمده ام. سال ۸۴ مستقل بودم، سال ۸۸ هم مستقل بودم. الان هم مستقل آمده ام. ائتلاف درست می کنند و بعد خودشان زیر آن می زنند.

 

*اصلی ترین رقیب من فقر و بیکاری و گرانی و تحریم های اقتصادی است و بعد هم اگر آقای هاشمی بماند و کنار نرود آقای هاشمی رقیب من خواهد بود. خیلی از این آقایان سوابقی که آقای هاشمی دارد را ندارند. مثلا قبل از انقلاب سابقه ندارند، در جنگ نبودند، ارتباط نزدیکی با حضرت امام (ره) نداشتند. ضمن اینکه در رابطه با آینده کشور یعنی اقتصاد، مثل آقای هاشمی حرف جدیدی هم ندارند. در حالی که همه این ویژگی ها را در خودم و دوستانم می بینم.

 

*دولتی که ما تشکیل می دهیم بخشی از آن از دولت های گذشته خواهد بود. از دولت آقای احمدی نژاد هم افرادی خواهند ماند. چون من معتقد به حرکت اتوبوسی نیستم و اگر افرادی هستند که زحمت کشیده اند و صلاحیت و شایستگی حضور در دولت را دارند چه دلیلی دارد حتما آنها را به این دلیل که عضو دولت آقای احمدی نژاد بوده اند حذف کنیم.

 

*هاشمی آن زمان که دولت را در دست داشتند و تحریم های اقتصادی هم نبود در اداره کشور با مشکل مواجه بودند الان که ما تحریم اقتصادی هم داریم. باید ببینیم برنامه ایشان چی هست و چه تغییراتی با گذشته می خواهد داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4167

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.